Nieuwe marketing directeur bij Suit Supply

Nieuwe marketing directeur bij Suit Supply

De Nederlandse pakkenspecialist Suit Supply heeft met Martijn van der Zee een nieuwe marketing directeur aangeduid. Hij komt over van luchtvaartmaatschappij KLM, waar hij senior vicepresident e-commerce was.

Online ontwikkeling

Martijn van der Zee legde begin december zijn functie bij KLM neer, een maand later werd hij al aangesteld bij Suit Supply. "Ik vind het geweldig om aan de slag te gaan bij een van de meest ondernemende bedrijven van Nederland", stelt Van der Zee bij Emerce.

 

Bij KLM waren ze alvast niet tevreden met het vertrek van Van der Zee: hij was immers grotendeels verantwoordelijk voor de voortrekkersrol die KLM heeft op vlak van sociale media, sinds de uitbarsting van de IJslandse vulkaan, die het vliegverkeer boven Europa in 2010 volledig plat legde.

 

Van der Zee zal bij Suit Supply mee moeten helpen aan de verdere online ontwikkeling van het merk, die centraal staat voor de groeistrategie van het bedrijf. Momenteel heeft Suit Supply winkels in zeventien landen wereldwijd.

Tags: