Nieuwe marketing directeur bij Suit Supply | RetailDetail

Nieuwe marketing directeur bij Suit Supply

Nieuwe marketing directeur bij Suit Supply

De Nederlandse pakkenspecialist Suit Supply heeft met Martijn van der Zee een nieuwe marketing directeur aangeduid. Hij komt over van luchtvaartmaatschappij KLM, waar hij senior vicepresident e-commerce was.

Online ontwikkeling

Martijn van der Zee legde begin december zijn functie bij KLM neer, een maand later werd hij al aangesteld bij Suit Supply. "Ik vind het geweldig om aan de slag te gaan bij een van de meest ondernemende bedrijven van Nederland", stelt Van der Zee bij Emerce.

 

Bij KLM waren ze alvast niet tevreden met het vertrek van Van der Zee: hij was immers grotendeels verantwoordelijk voor de voortrekkersrol die KLM heeft op vlak van sociale media, sinds de uitbarsting van de IJslandse vulkaan, die het vliegverkeer boven Europa in 2010 volledig plat legde.

 

Van der Zee zal bij Suit Supply mee moeten helpen aan de verdere online ontwikkeling van het merk, die centraal staat voor de groeistrategie van het bedrijf. Momenteel heeft Suit Supply winkels in zeventien landen wereldwijd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).