Nieuwe marketing directeur bij Suit Supply | RetailDetail

Nieuwe marketing directeur bij Suit Supply

Nieuwe marketing directeur bij Suit Supply

De Nederlandse pakkenspecialist Suit Supply heeft met Martijn van der Zee een nieuwe marketing directeur aangeduid. Hij komt over van luchtvaartmaatschappij KLM, waar hij senior vicepresident e-commerce was.

Online ontwikkeling

Martijn van der Zee legde begin december zijn functie bij KLM neer, een maand later werd hij al aangesteld bij Suit Supply. "Ik vind het geweldig om aan de slag te gaan bij een van de meest ondernemende bedrijven van Nederland", stelt Van der Zee bij Emerce.

 

Bij KLM waren ze alvast niet tevreden met het vertrek van Van der Zee: hij was immers grotendeels verantwoordelijk voor de voortrekkersrol die KLM heeft op vlak van sociale media, sinds de uitbarsting van de IJslandse vulkaan, die het vliegverkeer boven Europa in 2010 volledig plat legde.

 

Van der Zee zal bij Suit Supply mee moeten helpen aan de verdere online ontwikkeling van het merk, die centraal staat voor de groeistrategie van het bedrijf. Momenteel heeft Suit Supply winkels in zeventien landen wereldwijd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.