Noppies komt met eigen kinderkledingmerk | RetailDetail

Noppies komt met eigen kinderkledingmerk

Noppies komt met eigen kinderkledingmerk
Shutterstock

Noppies, dat zwangerschaps- en babymode verkoopt, komt nu ook met een eigen kinderkledingmerk: Nop. Met het nieuwe merk mikt de modeketen op kinderen die nog op de basisschool zitten.

Onderscheidende pasvormen

De collectie is er zowel voor jongens als meisjes, en bestaat uit T-shirts, tops, broeken, jurken en rokken in de maten 104 tot en met 140. Voor de zomer van volgend jaar wordt er ook werk gemaakt van meer vrijetijdskleding en badkleding. Een groot deel van de collectie van Nop wisselt met de seizoenen, maar er zijn ook een aantal basisproducten, zoals bepaalde T-shirts, broeken en jurken, die het hele jaar beschikbaar zullen zijn. Daarnaast wordt er vooral gekozen voor opvallende prints en ‘onderscheidende pasvormen’.

 

“In de kleding voor volwassenen zie je het ook al terug: we zijn op zoek naar meer uitgesproken kledingstukken, zowel voor wat betreft de pasvorm als de prints. Voor kinderen moet het wel altijd comfortabel zijn. Met NOP spelen we hierop in met een bijzondere collectie, bestaande uit drie leveringen voor zowel jongens als meisjes”, stelt hoofdontwerper Avital Berger.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.

Moederbedrijf Brantano wil snel naar Brusselse beurs

13/06/2018

FNG Group zou al tegen midden juli op de Brusselse beurs willen noteren. Daarbij hoopt het een fors bedrag vers geld op te halen om te investeren in de verdere ombouw en expansie van Brantano.  

De smartphone kiest jouw cadeaus op Zalando

06/06/2018

Je smartphone vragen om een cadeautje te zoeken op Zalando, het kan vanaf dit najaar. Zalando en Google werken samen aan een chatbot voor de virtuele Google Assistant, die in elke Android-smartphone zit. De bot helpt je cadeaus kiezen.