Noppies neemt kindermerk IMPS&ELFS over | RetailDetail

Noppies neemt kindermerk IMPS&ELFS over

Noppies neemt kindermerk IMPS&ELFS over

Zwangerschaps- en kinderkledingmerk Noppies, dat sinds mei in handen is van Vendis Capital, neemt zijn Amsterdamse concurrent IMPS&ELFS over.

 

Versnelde groei

“IMPS&ELFS is een sterk en innovatief merk dat over een periode van twintig jaar een sterke positie heeft ingenomen binnen het segment van kwalitatieve kinderkleding. We zijn dan ook zeer verheugd de krachten te kunnen bundelen. We hebben er alle vertrouwen in dat onze ondernemingen elkaar wederzijds zullen versterken en dat wij samen versnelde groei kunnen bewerkstelligen", aldus Noppies-CEO Anne-Gien Haan.

 

“Door onze krachten te bundelen met Noppies zetten wij een grote stap voorwaarts. Noppies bekleedt een sterke positie op de markt van zwangerschaps- en kinderkleding met de merken Noppies en Supermom. We hebben er alle vertrouwen in dat IMPS&ELFS baat zal hebben bij de schaalvergroting die Noppies biedt op zowel het gebied van verkoop via diverse kanalen, als sourcing, aankoop en operationele processen”, voegt Fons Cohen, de oprichter en CEO van IMPS&ELFS, daar aan toe.

 

IMPS&ELFS werd in 1997 opgericht en verkoopt kinderkleding die wordt geproduceerd op basis van natuurlijk katoen. Het bedrijf heeft twee winkels in Amsterdam en heeft dertig mensen in dienst.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgisch fonds dicht bij overname HEMA

09/05/2018

De Belgische Core Equity-holding zou dicht bij een overname van HEMA staan: er zou een mondeling akkoord zijn, de handtekeningen zouden snel kunnen volgen.