Odette Lunettes opent tweede pop-up in Antwerpen | RetailDetail

Odette Lunettes opent tweede pop-up in Antwerpen

Odette Lunettes opent tweede pop-up in Antwerpen

Odette Lunettes, het brillenmerk van Eline De Munck, opent op 27 mei een tweede pop-upwinkel op de Meir in Antwerpen. De Munck is momenteel al bezig met de voorbereidingen aan het nieuwe pand.

Trendy maar betaalbaar

Odette Lunettes opende eerder al een tijdelijke winkel in Antwerpen, om het brillenmerk te lanceren. De eerste zeven monturen van Odette Lunette werden op 29 mei 2015 officieel gelanceerd en in november van vorig jaar kwam er een uitbreiding op die collectie met vijf nieuwe monturen. Binnenkort wordt een tweede volledige collectie gelanceerd. Die zal te vinden zijn in bijna zestig winkels in Vlaanderen.

 

Het doel van Odette Lunettes is om trendy, maar betaalbare brillen aan te bieden, zodat klanten sneller van montuur kunnen wisselen. Uit onderzoek blijkt immers dat de gemiddelde brillendrager slechts om de vier of vijf jaar een nieuw montuur aankoopt. “Voor veel brillers is het bovendien gewoon een gebruiksvoorwerp, terwijl een bril volgens mij een deel van je persoonlijkheid bepaalt”, aldus De Munck.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.