Odette Lunettes opent tweede pop-up in Antwerpen | RetailDetail

Odette Lunettes opent tweede pop-up in Antwerpen

Odette Lunettes opent tweede pop-up in Antwerpen

Odette Lunettes, het brillenmerk van Eline De Munck, opent op 27 mei een tweede pop-upwinkel op de Meir in Antwerpen. De Munck is momenteel al bezig met de voorbereidingen aan het nieuwe pand.

Trendy maar betaalbaar

Odette Lunettes opende eerder al een tijdelijke winkel in Antwerpen, om het brillenmerk te lanceren. De eerste zeven monturen van Odette Lunette werden op 29 mei 2015 officieel gelanceerd en in november van vorig jaar kwam er een uitbreiding op die collectie met vijf nieuwe monturen. Binnenkort wordt een tweede volledige collectie gelanceerd. Die zal te vinden zijn in bijna zestig winkels in Vlaanderen.

 

Het doel van Odette Lunettes is om trendy, maar betaalbare brillen aan te bieden, zodat klanten sneller van montuur kunnen wisselen. Uit onderzoek blijkt immers dat de gemiddelde brillendrager slechts om de vier of vijf jaar een nieuw montuur aankoopt. “Voor veel brillers is het bovendien gewoon een gebruiksvoorwerp, terwijl een bril volgens mij een deel van je persoonlijkheid bepaalt”, aldus De Munck.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.