Ondergoedmerk Hanro opent eerste Nederlandse winkel | RetailDetail

Ondergoedmerk Hanro opent eerste Nederlandse winkel

Ondergoedmerk Hanro opent eerste Nederlandse winkel

Ondergoedmerk Hanro heeft in Amsterdam zijn eerste winkel in Nederland geopend. Het is de achtste eigen winkel van het merk, dat al enkele decennia verkocht wordt bij onder ander De Bijenkorf.

Meer zichtbaarheid

De winkel van Hanro, op de Vijzelstraat in Amsterdam, is met amper 30 m² zeker niet het grootste winkelpand. De winkel wordt uitgebaat door René Mulder Agenturen, die al bijna dertig jaar de agent is van het merk in Nederland.

 

"Deze eerste winkel in Nederland is een schitterende kans om het merk Hanro nog zichtbaarder te maken in de alsmaar groeiende markt", zegt Hanro-directeur Stephan Hohmann aan RetailNews.

 

Hanro is een Zwitsers ondergoedmerk dat al in 1884 werd opgericht. Het staat gekend voor zijn eenvoudige, maar luxueuze collecties van hoge kwaliteit. Voor de opening van deze winkel had Hanro al eigen vestigingen in Graz, Londen, München, New York, Peking, Rome en Wenen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.