Ondergoedmerk Hanro opent eerste Nederlandse winkel | RetailDetail

Ondergoedmerk Hanro opent eerste Nederlandse winkel

Ondergoedmerk Hanro opent eerste Nederlandse winkel

Ondergoedmerk Hanro heeft in Amsterdam zijn eerste winkel in Nederland geopend. Het is de achtste eigen winkel van het merk, dat al enkele decennia verkocht wordt bij onder ander De Bijenkorf.

Meer zichtbaarheid

De winkel van Hanro, op de Vijzelstraat in Amsterdam, is met amper 30 m² zeker niet het grootste winkelpand. De winkel wordt uitgebaat door René Mulder Agenturen, die al bijna dertig jaar de agent is van het merk in Nederland.

 

"Deze eerste winkel in Nederland is een schitterende kans om het merk Hanro nog zichtbaarder te maken in de alsmaar groeiende markt", zegt Hanro-directeur Stephan Hohmann aan RetailNews.

 

Hanro is een Zwitsers ondergoedmerk dat al in 1884 werd opgericht. Het staat gekend voor zijn eenvoudige, maar luxueuze collecties van hoge kwaliteit. Voor de opening van deze winkel had Hanro al eigen vestigingen in Graz, Londen, München, New York, Peking, Rome en Wenen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).