Paprika van start in Stadshart Amstelveen | RetailDetail

Paprika van start in Stadshart Amstelveen

 Paprika van start in Stadshart Amstelveen

Het Belgische modemerk Paprika heeft zaterdag een nieuwe vestiging geopend in Stadshart Amstelveen. De winkel van ruim 88 m² bevindt zich in het Binnenhof naast The Athlete’s Foot en Xenos.

Plussize kleding

Paprika biedt modecollecties voor vrouwen met maat 44 tot en met 54 in natuurlijke stoffen zoals katoen, linnen, zijde, viscose en wol. Het merk, opgericht in 2003, opende in de afgelopen drie jaar ruim negentien boetieks in Nederland, maar maakte destijds kenbaar dat het naar veertig winkels wil uitgroeien. Paprika is, naast een internationale online winkel, ook met verkooplocaties aanwezig in België, Luxemburg, sinds 2013 in Frankrijk en sinds vorig jaar ook in Duitsland als shop-in-shopconcept.

 

Het retailaanbod in Stadshart Amstelveen bestaat verder uit de Bijenkorf, Scotch & Soda, Just Brands, Zara, Massimo Dutti, G-Star Women, Superdry en Van Gils. Het Portugese schoenenmerk Eureka Shoes opende er eind april haar Nederlandse winkel. Het werd twee jaar geleden uitgeroepen tot Beste winkelcentrum van Nederland en kreeg in 2012 het als eerste Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco 4 sterren toegekend, een internationale classificatie voor kwaliteit en service van een winkelcentrum. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.