Paprika van start in Stadshart Amstelveen | RetailDetail

Paprika van start in Stadshart Amstelveen

 Paprika van start in Stadshart Amstelveen

Het Belgische modemerk Paprika heeft zaterdag een nieuwe vestiging geopend in Stadshart Amstelveen. De winkel van ruim 88 m² bevindt zich in het Binnenhof naast The Athlete’s Foot en Xenos.

Plussize kleding

Paprika biedt modecollecties voor vrouwen met maat 44 tot en met 54 in natuurlijke stoffen zoals katoen, linnen, zijde, viscose en wol. Het merk, opgericht in 2003, opende in de afgelopen drie jaar ruim negentien boetieks in Nederland, maar maakte destijds kenbaar dat het naar veertig winkels wil uitgroeien. Paprika is, naast een internationale online winkel, ook met verkooplocaties aanwezig in België, Luxemburg, sinds 2013 in Frankrijk en sinds vorig jaar ook in Duitsland als shop-in-shopconcept.

 

Het retailaanbod in Stadshart Amstelveen bestaat verder uit de Bijenkorf, Scotch & Soda, Just Brands, Zara, Massimo Dutti, G-Star Women, Superdry en Van Gils. Het Portugese schoenenmerk Eureka Shoes opende er eind april haar Nederlandse winkel. Het werd twee jaar geleden uitgeroepen tot Beste winkelcentrum van Nederland en kreeg in 2012 het als eerste Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco 4 sterren toegekend, een internationale classificatie voor kwaliteit en service van een winkelcentrum. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

FNG trekt naar Brusselse beurs met 60 miljoen euro

06/07/2018

Modegroep FNG heeft 60 miljoen euro opgehaald bij een nieuwe aandelenuitgifte. De nieuwe aandelen zullen vanaf 9 juli worden verhandeld op de beurs van Amsterdam en voor het eerst ook op de Brusselse beurs.

Doek valt over Fish & Chips en Men at Work in België

06/07/2018

Net als de Nederlandse is nu ook de Belgische tak van de keten van multimerkwinkels Men at Work failliet verklaard. De drie winkels van de kledingketen én Fish & Chips in Antwerpen leggen de boeken neer.