Pop-up van Les Folies in Antwerpen | RetailDetail

Pop-up van Les Folies in Antwerpen

Pop-up van Les Folies in Antwerpen

Online modewinkel Les Folies opent eind september een pop-upwinkel op het Zuid in Antwerpen. Het zal de eerste keer zijn dat een winkel van het merk langer dan één dag geopend blijft: deze keer zal het merk meteen een maand aanwezig zijn.

“Beleving telt”

Les Folies ging in 2014 van start en had sindsdien al enkele pop-upswinkels die telkens één dag geopend waren. Zo is het merk op zaterdag 7 mei één dag te vinden in het Kasteel d’Ursel in Hingene. De winkel in de Kronenburgstraat zal echter een volledige maand geopend blijven.

 

“De pop-upstores tonen het totaalconcept waar Les Folies voor staat”, vertelt oprichtster Lien Riemslagh aan de Gazet van Antwerpen. “De beleving voor de klant telt. Online kledij kopen is voor vele mensen een stap te ver, aangezien ze de kledij niet kunnen passen en net daarom opent Les Folies deze pop-ups. Een fysieke tijdelijke winkel waar kleren passen mogelijk is in een leuke sfeer verlaagt de drempel voor de klant.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.