Pop-up van Les Folies in Antwerpen | RetailDetail

Pop-up van Les Folies in Antwerpen

Pop-up van Les Folies in Antwerpen

Online modewinkel Les Folies opent eind september een pop-upwinkel op het Zuid in Antwerpen. Het zal de eerste keer zijn dat een winkel van het merk langer dan één dag geopend blijft: deze keer zal het merk meteen een maand aanwezig zijn.

“Beleving telt”

Les Folies ging in 2014 van start en had sindsdien al enkele pop-upswinkels die telkens één dag geopend waren. Zo is het merk op zaterdag 7 mei één dag te vinden in het Kasteel d’Ursel in Hingene. De winkel in de Kronenburgstraat zal echter een volledige maand geopend blijven.

 

“De pop-upstores tonen het totaalconcept waar Les Folies voor staat”, vertelt oprichtster Lien Riemslagh aan de Gazet van Antwerpen. “De beleving voor de klant telt. Online kledij kopen is voor vele mensen een stap te ver, aangezien ze de kledij niet kunnen passen en net daarom opent Les Folies deze pop-ups. Een fysieke tijdelijke winkel waar kleren passen mogelijk is in een leuke sfeer verlaagt de drempel voor de klant.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.