Primark Madrid krijgt 360-graden audiovisuele inrichting | RetailDetail

Primark Madrid krijgt 360-graden audiovisuele inrichting

Primark Madrid krijgt 360-graden audiovisuele inrichting

Mood Media en dochteronderneming Technomedia Solutions hebben de vestiging van de Ierse kledingketen Primark in Madrid voorzien van een volledige 360-graden audiovisuele inrichting.

Officieel monument

De winkel van Primark in Madrid is gevestigd in een pas gerenoveerd pand aan de Gran Vìa en telt vier verdiepingen. Het is daarmee één van de grootste winkels van het modebedrijf. Binnenin werd gekozen om het klassieke interieur te contrasteren met een hightech inrichting.

 

Daarom werden er elf transparante LED-displays en een panoramische geluidsinstallatie geïnstalleerd, die de klanten in de winkel een volledige ervaring moeten geven. Dankzij de installatie kan Primark over de verschillende verdiepingen heen beelden projecteren en die vergezellen van geluid.

 

Daarbij moest wel rekening gehouden worden met het historische karakter van het gebouw, dat een officieel monument is. Zo moest de centrale binnentuin behouden blijven en zijn alle elementen van de audiovisuele inrichting zo discreet mogelijk aangebracht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

Isabel Marant opent eerste winkel in Nederland

24/05/2018

Modemerk Isabel Marant heeft de deuren geopend van een eerste Nederlandse boetiek in Amsterdam. De winkel is te vinden in de P.C. Hooftstraat, in het pand waar vroeger McGregor zat.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.