Primark Madrid krijgt 360-graden audiovisuele inrichting | RetailDetail

Primark Madrid krijgt 360-graden audiovisuele inrichting

Primark Madrid krijgt 360-graden audiovisuele inrichting

Mood Media en dochteronderneming Technomedia Solutions hebben de vestiging van de Ierse kledingketen Primark in Madrid voorzien van een volledige 360-graden audiovisuele inrichting.

Officieel monument

De winkel van Primark in Madrid is gevestigd in een pas gerenoveerd pand aan de Gran Vìa en telt vier verdiepingen. Het is daarmee één van de grootste winkels van het modebedrijf. Binnenin werd gekozen om het klassieke interieur te contrasteren met een hightech inrichting.

 

Daarom werden er elf transparante LED-displays en een panoramische geluidsinstallatie geïnstalleerd, die de klanten in de winkel een volledige ervaring moeten geven. Dankzij de installatie kan Primark over de verschillende verdiepingen heen beelden projecteren en die vergezellen van geluid.

 

Daarbij moest wel rekening gehouden worden met het historische karakter van het gebouw, dat een officieel monument is. Zo moest de centrale binnentuin behouden blijven en zijn alle elementen van de audiovisuele inrichting zo discreet mogelijk aangebracht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).