Promiss heropende in 60 dagen 35 winkels

Promiss heropende in 60 dagen 35 winkels

Promiss heropende in 60 dagen 35 winkels

Promiss heeft de voorbije 60 dagen maar liefst 35 winkels heropend. Alle winkels werden in een nieuw jasje gestoken en herinneren nu in niets meer aan het oude concept. Binnen een jaar wil de keten 50 verkooppunten hebben.

Goed op weg

"We zijn met 35 winkels goed op weg om ons doel te realiseren. Onze ambitie reikt verder en we willen blijven groeien, ook internationaal. We merken dat er vanuit de veertigplus doelgroep veel behoefte is aan een merk dat een moderne collectie, fit en kwaliteit combineert en geven hier met Promiss invulling aan”, zegt directeur Richard van den Berg.

 

Promiss werd eind vorig jaar failliet verklaard, waarna alle zeventig filialen de deuren sloten. In juli maakte de keten een comeback onder een volledig nieuw concept, toen een eerste winkel werd geopend in Hoofddorp. Ook toen werd al de ambitie uitgesproken om zo snel mogelijk vijftig verkooppunten te openen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.

Moederbedrijf Brantano wil snel naar Brusselse beurs

13/06/2018

FNG Group zou al tegen midden juli op de Brusselse beurs willen noteren. Daarbij hoopt het een fors bedrag vers geld op te halen om te investeren in de verdere ombouw en expansie van Brantano.  

De smartphone kiest jouw cadeaus op Zalando

06/06/2018

Je smartphone vragen om een cadeautje te zoeken op Zalando, het kan vanaf dit najaar. Zalando en Google werken samen aan een chatbot voor de virtuele Google Assistant, die in elke Android-smartphone zit. De bot helpt je cadeaus kiezen.