Pull & Bear opent winkel in Utrecht

Pull & Bear opent winkel in Utrecht

De Spaanse modeketen Pull & Bear breidt verder uit in Nederland. Het dochterbedrijf van kledinggigant Inditex opent in Utrecht zijn zesde Nederlandse winkel.

800 m² Spaans modeplezier

De nieuwe winkel komt in het centrum van de stad aan de Oudegracht, in een pand waar vele jaren een filiaal van Miss Etam gezeten heeft. De vestiging werd meerdere keren gebruikt om nieuwe formuleconcepten te testen, maar het pand is nu dus beschikbaar voor Pull & Bear, weet Textilia. De winkel heeft een oppervlakte van 800 m², verdeeld over de begane grond en de eerste verdieping.

 

Pull & Bear debuteerde enkele jaren geleden in Nederland en beschikt al over winkels In Den Haag, Eindhoven, Tilburg en Rotterdam. Moederbedrijf Inditex beschikt nog heel wat andere modeformules, waarvan Zara de bekendste is. Pull & Bear werd in 1986 opgericht en heeft inmiddels 817 vestigingen over heel de wereld.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nieuwe formule The Sting gelanceerd in Amsterdam

25/09/2017

In Amsterdam is de eerste vestiging van Cotton Club geopend, de nieuwe formule van The Sting. Cotton Club is een nieuw damesmodelabel dat vooral casual mode met een mediterrane toets aanbiedt.

McGregor maakt opnieuw doorstart

25/09/2017

Nadat het voor de tweede keer op korte tijd failliet ging, zal McGregor, samen met zusterketens Gaastra en Adam, opnieuw een doorstart maken. De doorstart komt er onder leiding van Rens van der Schoor, die eerder ook Miss Etam en Promiss saneerde.

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Back to top