Robbie Williams stelt collectie voor Marc O’Polo voor | RetailDetail

Robbie Williams stelt collectie voor Marc O’Polo voor

Robbie Williams stelt collectie voor Marc O’Polo voor
Shutterstock

Het Zweeds-Duitse modemerk Marc O’Polo viert zijn vijftigste verjaardag met een collectie die werd ontworpen in samenspraak met de Britse zanger Robbie Williams. Die collectie wordt deze week voorgesteld in München.

MOPxRobbie

Op 6 juli zal Robbie Williams zelf aanwezig zijn om de MOPxRobbie-collectie voor te stellen aan de winkel van Marc O’Polo in München. Daarna zullen de kledingstukken, zowel voor mannen als voor vrouwen, enkel te vinden zijn op de webshop van Marc O’Polo en in de eigen winkels van het merk. Op Instagram zijn wel al enkele campagnebeelden te vinden, waarop een aantal stukken uit de collectie te zien zijn.

 

Ter ere van de vijftigste verjaardag zal op dezelfde dag op het hoofdkantoor in Stephanskirchen een groot feest gehouden worden, waar in aanwezigheid van bijna 2.000 gasten de nieuwe lente- en zomercollectie voor 2018 wordt voorgesteld.

 

Marc O’Polo werd in 1967 opgericht in het Zweedse Stockholm, maar heeft tegenwoordig zijn thuisbasis in Duitsland. Wereldwijd is het merk te vinden in meer dan dertig landen en biedt het werk aan bijna 2.000 mensen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Isabel Marant opent eerste winkel in Nederland

24/05/2018

Modemerk Isabel Marant heeft de deuren geopend van een eerste Nederlandse boetiek in Amsterdam. De winkel is te vinden in de P.C. Hooftstraat, in het pand waar vroeger McGregor zat.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.