Sarenza heeft nu ook eigen mannenmerk | RetailDetail

Sarenza heeft nu ook eigen mannenmerk

Sarenza heeft nu ook eigen mannenmerk

De Franse schoenenwebwinkel Sarenza heeft nu ook een huismerk van herenschoenen: het eerste aanbod van Mr. Sarenza telt een veertigtal modellen, gaande van sneakers tot boots in diverse stoffen en kleuren.


Twee jaar na de eigen damescollectie

Twee jaar geleden lanceerde de Franse online verkoper met ‘Made by Sarenza’ al een eigen aanbod aan damesschoenen. Nu is daar dus een soortgelijke collectie voor heren bijgekomen. Het gaat vooral om trendy en comfortabel schoeisel, dat tussen 79 en 129 euro per paar kost. De schoenen worden in Parijs ontworpen en in Europa geproduceerd.

 

Sarenza levert de online bestelde schoenen gratis aan huis, hoe hoog of laag het bestelbedrag ook is. De gemiddelde besteltijd bedraagt 48u tot 72u, weekends uitgezonderd. Wie een expresszending wil, betaalt 12 euro. In dat geval krijgt de koper zijn bestelde waar via UPS al ’s anderdaags, indien de bestelling voor 12u is ingegeven.

 

Sarenza werd in 2005 in Frankrijk opgericht en is uitgegroeid tot een van de belangrijkste online schoenenwinkels van Europa . Naast schoenen verkoopt de keten ook tassen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).