Sarenza heeft nu ook eigen mannenmerk | RetailDetail

Sarenza heeft nu ook eigen mannenmerk

Sarenza heeft nu ook eigen mannenmerk

De Franse schoenenwebwinkel Sarenza heeft nu ook een huismerk van herenschoenen: het eerste aanbod van Mr. Sarenza telt een veertigtal modellen, gaande van sneakers tot boots in diverse stoffen en kleuren.


Twee jaar na de eigen damescollectie

Twee jaar geleden lanceerde de Franse online verkoper met ‘Made by Sarenza’ al een eigen aanbod aan damesschoenen. Nu is daar dus een soortgelijke collectie voor heren bijgekomen. Het gaat vooral om trendy en comfortabel schoeisel, dat tussen 79 en 129 euro per paar kost. De schoenen worden in Parijs ontworpen en in Europa geproduceerd.

 

Sarenza levert de online bestelde schoenen gratis aan huis, hoe hoog of laag het bestelbedrag ook is. De gemiddelde besteltijd bedraagt 48u tot 72u, weekends uitgezonderd. Wie een expresszending wil, betaalt 12 euro. In dat geval krijgt de koper zijn bestelde waar via UPS al ’s anderdaags, indien de bestelling voor 12u is ingegeven.

 

Sarenza werd in 2005 in Frankrijk opgericht en is uitgegroeid tot een van de belangrijkste online schoenenwinkels van Europa . Naast schoenen verkoopt de keten ook tassen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Niet Amazon, maar Walmart neemt Indiase marktleider over

07/05/2018

Ondanks een verleidelijk aanzoek van Amazon gaat de Indiase e-tailer Flipkart toch over in handen van Walmart en - opvallend - Google-eigenaar Alphabet. Voor 15 miljard dollar krijgen de Amerikanen zowat 75% van de aandelen in Flipkart in handen.