Sissy-Boy en NS breiden samenwerking uit | RetailDetail

Sissy-Boy en NS breiden samenwerking uit

Sissy-Boy en NS breiden samenwerking uit

Sissy-Boy gaat op zes nieuwe stations in Nederland een winkel openen, de eerste twee zelfs nog nog dit jaar. Het modemerk heeft momenteel al winkels op de stations van Leiden Centraal en Amsterdam Zuid WTC.

"Goed gewaardeerd"

Op 31 oktober zal de winkel op het station Rotterdam Centraal geopend worden, in december moet er ook een filiaal openen in het station van Breda. Begin 2015 zullen er nog winkels volgen in Rotterdam, Den Haag Centraal en Amsterdam Centraal. In 2016 komen daar volgens de overeenkomst nog vestigingen bij in het station van Eindhoven en Utrecht Centraal.

 

"De formule Sissy-Boy op onze stations wordt goed gewaardeerd door onze reizigers. Het assortiment van de formules is toegesneden op locaties waar de klanten behoefte hebben aan snelheid en gemak. Het past binnen ons totale aanbod van retail en services. Reistijd wordt daardoor meer eigen tijd", zegt Peter Mulder, directeur vastgoed bij NS Stations.

 

Sissy-Boy opende onlangs ook drie winkels in Haarlem, Amsterdam en Eindhoven. Daar wordt gebruik gemaakt van een nieuw concept, waar de focus ligt op de kleinere cadeauartikelen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.