SKM gaat nu ook bedrijven kleden | RetailDetail

SKM gaat nu ook bedrijven kleden

SKM gaat nu ook bedrijven kleden

Modezaak SKM in Aartselaar biedt voortaan met SKM for Business een aantal services op maat van bedrijven aan. Zo kunnen bedrijven hun medewerkers door SKM laten kleden en kan die kleding ook gepersonaliseerd worden met een logo.

Style Your Staff

Meer en meer kloppen bedrijven bij ons aan om een volledige look uit te werken voor hun medewerkers die bijvoorbeeld een beursstand bemannen. Met onze ‘Style Your Staff’ service zorgen we voor een bijpassende outfit”, zegt bestuurder Dominique Somers, die samen met haar man Steven De Hertogh sinds de zomer van vorig jaar eigenaar is van de modezaak. Bedrijven kunnen ook een "Exclusive Experience" inplannen, waarbij het volledige complex van SKM wordt vrijgehouden, zodat het bedrijf een presentatie kan geven, gevolgd door een walking diner en shoppingavond.

 

Voor de gewone consument wordt er met de ‘try-out service’ een nieuwe dienst in het leven geroepen. Klanten kunnen voortaan via een vragenlijst op de website hun maten en voorkeuren doorgeven, waarna een winkelmedewerker een gepersonaliseerd pakket in de winkel klaarmaakt. Klanten kunnen de outfits dan meteen in de winkel passen en hebben geen aankoopverplichting

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

Isabel Marant opent eerste winkel in Nederland

24/05/2018

Modemerk Isabel Marant heeft de deuren geopend van een eerste Nederlandse boetiek in Amsterdam. De winkel is te vinden in de P.C. Hooftstraat, in het pand waar vroeger McGregor zat.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.