Stella McCartney lanceert tweede sportlijn bij Adidas | RetailDetail

Stella McCartney lanceert tweede sportlijn bij Adidas

Stella McCartney lanceert tweede sportlijn bij Adidas

Modeontwerpster Stella McCartney lanceert opnieuw een eigen sportlijn in samenwerking met Adidas. StellaSport zal vanaf 15 januari te verkrijgen zijn en een jonger doelpubliek hebben dan Adidas by Stella McCartney.

"Sport en technologie"

De lijn van kledij, schoenen en accessoires zal geprijsd worden tussen 20 en 100 dollar en verkocht worden op de website van Adidas en bij filialen van het Britse Topshop. De stukken zijn niet enkel bedoeld om te sporten, maar zouden door hun modieuze uitstraling ook gewoon op straat gedragen moeten kunnen worden.

 

"Het Stella meisje gaat ermee van de universiteit naar de clubs en er is een verband tussen sport en technologie, zonder enige stijl ervoor te moeten opgeven," zegt McCartney in een verklaring.

 

Stella McCartney heeft met Adidas by Stella McCartney al een zusterlijn lopen bij het Duitse sportmerk. Dat zal ook blijven bestaan, maar heeft vanwege zijn andere uitstraling en hogere prijzen een andere doelgroep.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

Isabel Marant opent eerste winkel in Nederland

24/05/2018

Modemerk Isabel Marant heeft de deuren geopend van een eerste Nederlandse boetiek in Amsterdam. De winkel is te vinden in de P.C. Hooftstraat, in het pand waar vroeger McGregor zat.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.