The Sting opent nieuw concept in Tilburg

The Sting opent nieuw concept in Tilburg

The Sting opent nieuw concept in Tilburg

Modeketen The Sting heeft in Tilburg een nieuwe winkel geopend volgens een volledig nieuw concept. De keuze voor Tilburg is niet toevallig, want het is daar dat The Sting 34 jaar geleden zijn start kende.

Wit interieur

Het filiaal heeft een oppervlakte van 2.000 m², verdeeld over twee verdiepingen. Op de begane grond werd gekozen voor een wit interieur, terwijl op de eerste verdieping meer variatie te vinden is met het atelierconcept. Daarnaast zijn er houten balken te zien in het plafond en een wand van natuursteen, die samen de nieuwe look compleet maken.

 

Bovendien viert The Sting met de opening van de winkel meteen ook zijn 34e verjaardag. Klanten kregen daarom heel de dag door een korting van 34 procent op al hun aankopen. Er was ook heel wat randanimatie om de opening te vieren.

 

The Sting heeft in Nederland meer dan zestig winkels en is te vinden in steden als Amsterdam, Eindhoven en Utrecht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.

Moederbedrijf Brantano wil snel naar Brusselse beurs

13/06/2018

FNG Group zou al tegen midden juli op de Brusselse beurs willen noteren. Daarbij hoopt het een fors bedrag vers geld op te halen om te investeren in de verdere ombouw en expansie van Brantano.  

De smartphone kiest jouw cadeaus op Zalando

06/06/2018

Je smartphone vragen om een cadeautje te zoeken op Zalando, het kan vanaf dit najaar. Zalando en Google werken samen aan een chatbot voor de virtuele Google Assistant, die in elke Android-smartphone zit. De bot helpt je cadeaus kiezen.