The Sting opent nieuw concept in Tilburg

The Sting opent nieuw concept in Tilburg

Modeketen The Sting heeft in Tilburg een nieuwe winkel geopend volgens een volledig nieuw concept. De keuze voor Tilburg is niet toevallig, want het is daar dat The Sting 34 jaar geleden zijn start kende.

Wit interieur

Het filiaal heeft een oppervlakte van 2.000 m², verdeeld over twee verdiepingen. Op de begane grond werd gekozen voor een wit interieur, terwijl op de eerste verdieping meer variatie te vinden is met het atelierconcept. Daarnaast zijn er houten balken te zien in het plafond en een wand van natuursteen, die samen de nieuwe look compleet maken.

 

Bovendien viert The Sting met de opening van de winkel meteen ook zijn 34e verjaardag. Klanten kregen daarom heel de dag door een korting van 34 procent op al hun aankopen. Er was ook heel wat randanimatie om de opening te vieren.

 

The Sting heeft in Nederland meer dan zestig winkels en is te vinden in steden als Amsterdam, Eindhoven en Utrecht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Vandaag opent tweede Nederlandse Saks OFF 5th

23/11/2017

Vandaag opent in Amsterdam de tweede Nederlandse vestiging van Saks OFF 5th, de discountketen van Hudson’s Bay. Ondertussen zegt de president van Saks OFF 5th Europe tevreden te zijn over de eerste resultaten.

Modeketen College Style vraagt faillissement aan

23/11/2017

De Nederlandse modekten College Style heeft het faillissement aangevraagd. De vijftien winkels (waarvan drie pop-ups) blijven voorlopig wel geopend, maar de webshop is niet meer bereikbaar.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe investeerders is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

CNV naar rechtbank in nasleep faillissement Tuunte

21/11/2017

Vakbond CNV heeft besloten om naar de rechter te stappen in de nasleep van het faillissement en de doorstart van de modeketen Tuunte. Daarbij vielen er 250 ontslagen: volgens de vakbond was dat de hoofdreden voor het faillissement.

Back to top