The Sting werkt aan nieuw mannenconcept | RetailDetail

The Sting werkt aan nieuw mannenconcept

The Sting werkt aan nieuw mannenconcept

Het Nederlandse modebedrijf The Sting is de laatste hand aan het leggen aan een nieuw concept, dat zich exclusief op mannen richt. Het zal wel nog even duren voor het nieuwe concept ook zijn weg naar de winkelstraat vindt.

 

Vacatures invullen

Momenteel wordt er immers nog druk gewerkt aan de exacte invulling van het concept. “Zoals dat hoort bij een dergelijke ontwikkeling zijn de ideeën en visies nog zeer divers”, laat een woordvoerder verstaan aan RetailNews.

 

Ondertussen zijn ze binnen het bedrijf wel al bezig met de zoektocht naar de juiste personen voor verschillende functies bij het merk. Zo zijn er al vacatures uitgeschreven voor een junior designer en brandmanager voor mannenmode.

 

Het is ondertussen een kleine drie jaar geleden dat The Sting op de proppen kwam met Costes, een merk voor vrouwen. Van die keten zijn er ondertussen al een twintigtal vestigingen te vinden, verspreid over heel Nederland. The Sting heeft zelf ongeveer 70 vestigingen in Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).