Stuart Weitzman heeft nieuwe CEO | RetailDetail

Stuart Weitzman heeft nieuwe CEO

Stuart Weitzman heeft nieuwe CEO

Het Amerikaanse Coach heeft Wendy Kahn aangeduid als de nieuwe CEO van schoenenmerk Stuart Weitzman. Ze volgt in de functie van CEO Waye Kulkin op.

“Ideale kandidate”

”Wendy heeft al veel ervaring met het leiden en ontwikkelen van grote luxemerken en is daarom de ideale kandidate om Stuart Weitzman te leiden en het merk verder uit te bouwen,” stelde Coach-CEO Victor Luis in een persbericht. “Ze wordt gezien als iemand die kan zorgen voor groei op het gebied van retail en wholesale in categorieën als schoenen, kleding en accessoires." Momenteel is Kahn nog aan de slag als CEO bij Valentino USA en V.F.G. USA & Canada.

 

Coach is pas sinds 2015 eigenaar van Stuart Weitzman, waar huidig CEO Waye Kulkin maar liefst 25 jaar de leiding had over het merk. Hij zal in september aftreden, waarna hij als consultant aan de slag gaat bij Coach.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.