Tamaris lanceert Belgische en Nederlandse webshop | RetailDetail

Tamaris lanceert Belgische en Nederlandse webshop

Tamaris lanceert Belgische en Nederlandse webshop

Het Duitse schoenenmerk Tamaris heeft een webshop gelanceerd voor de Belgische en de Nederlandse markt. Daarnaast lanceerde het nog eens twaalf nieuwe webshops, waardoor het merk nu online te vinden is in negentien landen.

Nog webshops gepland komende maanden

Naast België en Nederland werden ook webshops gelanceerd in Estland, Finland, Griekenland, Italië, Ierland, Letland, Litouwen, Luxemburg, Portugal, Slovakije, Slovenië en Spanje. In Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Polen en Zweden is Tamaris al langer online te vinden. Daarmee is de honger van het Duitse merk nog niet gestild, want het stelt zelf op Facebook dat we de komende maanden nog landen mogen verwachten waar een lokale webshop zal geopend worden.

 

De online shop van Tamaris verkoopt niet enkel de schoenen van het merk: er zijn ook tassen, sieraden en schoenverzorgingsproducten te vinden. Daarnaast is er ook een online magazine, waar bezoekers artikels kunnen vinden rond de nieuwste trends.

 

In België zijn er verschillende winkels te vinden van Tamaris, die worden uitgebaat door verschillende franchisenemers, zoals Vollebergh en Timtam. In Nederland zijn de winkels onder andere in handen van de Durlinger Shoetime Group en Ziengs. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Chinese webreus zet aanval op Italië in

11/07/2018

De Chinese webreus JD.com wil gaan uitbreiden naar Italië. Het zou voor de grote rivaal van Alibaba het tweede Europese kantoor op korte tijd betekenen.