Tuunte opent nieuwe winkel in Stadshart Zoetermeer

Tuunte opent nieuwe winkel in Stadshart Zoetermeer

Tuunte opent nieuwe winkel in Stadshart Zoetermeer

Vandaag opent modemerk Tuunte een nieuwe winkel in Stadshart Zoetermeer. De keten heeft al ongeveer 40 winkels in Nederland. De opening hoort bij de uitbreiding van Stadshart Zoetermeer.

 

Persoonlijke aanpak

“We zijn bijzonder trots dat we Tuunte naar Stadshart Zoetermeer hebben kunnen trekken. Onze bezoekers, waaronder veel jonge gezinnen, zullen de collecties absoluut weten te waarderen. Het complete aanbod met dames, heren en kinderkleding in één winkel is uniek”, zegt Johan van Doorn, Shopping Centre Manager van Stadshart Zoetermeer.

 

Tuunte staat als keten bekend voor zijn persoonlijke aanpak, waarbij klanten bijvoorbeeld een kop koffie of thee aangeboden krijgen. Bovendien worden de collecties, voor dames, heren en kinderen, binnen het bedrijf zelf gecreëerd.

 

Stadshart Zoetermeer telt meer dan 200 winkels en horecagelegenheden, een bioscoop en een Stadstheater. Onder andere Media Markt, Primark, H&M, Hema, Mango, Kiko en Chocolate Company hebben een filiaal in Stadshart Zoetermeer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.