V&D en Perry Sport versterken samenwerking | RetailDetail

V&D en Perry Sport versterken samenwerking

V&D en Perry Sport versterken samenwerking
Warenhuisketen V&D en sportdetaillist Perry Sport gaan nauwer samenwerken. Het aantal shop-in-shops van Perry bij V&D wordt deze maand uitgebreid, terwijl de hele collectie van het bedrijf ook in de webwinkel van V&D te koop komt.Dat melden beide partijen. Beide ketens waren in het verleden zusterbedrijven van elkaar binnen KBB. Intussen zijn beide ketens al geruime tijd in verschillende handen. V&D is een dochteronderneming van Sun European Partners, terwijl Perry onderdeel is van de Unlimited Sports Group, waar ook de ketens Aktiesport en Time Out Sport bij horen. De ontwikkeling past in de strategie van beide bedrijven, waarbij Perry op zoek is naar nieuwe manieren om zijn collectie te verkopen en V&D inzet op shop-in-shops.

De eerste vier shop-in-shops openden in augustus de deuren en deze maand volgen Den Haag en Rotterdam Zuidplein. Perry groeit ook op eigen kracht in vestigignen. Recent ging een vestiging open in Nieuwegein, terwijl later dit jaar nog Perry Sport-vestigingen in Spijkenisse, Hoofddorp en Heerhugowaard de deuren zullen openen. De eerste vier shop-in-shops van Perry bij V&D zijn te vinden in Nijmegen, Eindhoven, Utrecht en Rotterdam Centrum. 
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.