Vier exclusieve Marlies Dekkerssetjes voor Hunkemöller | RetailDetail

Vier exclusieve Marlies Dekkerssetjes voor Hunkemöller

Vier exclusieve Marlies Dekkerssetjes voor Hunkemöller

Marlies Dekkers, de lingerieontwerpster met de gelijknamige collectie, gaat samenwerken met lingerieketen Hunkemöller. Dekkers, die wereldwijde bekendheid verwierf met haar lijn ‘Undressed’, gaat vier setjes ontwerpen die vanaf 5 november in de winkelschappen van Hunkemöller te vinden zullen zijn.

Dekkers wordt toegankelijker

De setjes zullen te koop zijn in vestigingen in thuisland Nederland, België en Duitsland. Dekkers is enthousiast over de samenwerking: ze hoopt zo designeritems toegankelijk te maken, zodat iedereen haar exclusieve ontwerpen kan kopen. Het is dan ook de eerste keer dat ze voor een ander lingeriemerk aan de slag gaat.

 

Marlies Dekkers werd in 1965 geboren en startte in 1993 haar eerste lingerielijn, Undressed. Hiervoor kreeg ze een overheidssubsidie van 16.000 gulden. De ontwerpen van Dekkers zijn anno 2012 nagenoeg wereldwijd bekend. Bekende dragers van haar collectie zijn onder andere Britney Spears, Fergie, Sarah Jessica Parker, Victoria Beckham en Shakira.

 

Hunkemöller werd in 1886 opgericht als korsettenproducent. Het bedrijf heeft de lingerietrends nauw gevolgd en introduceerde zelf een aantal vernieuwende producten zoals t-shirts met stretchcups, functionele bh’s voor grote maten en bh’s met gelvulling.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.

French Connection verkoopt Toast aan Bestseller-groep

10/04/2018

De Britse moderetailer French Connection, bekend van het opschrift FCUK, verkoopt haar dochtermerk Toast aan de Deense kledinggroep Bestseller, de groep achter labels zoals Vero Moda en Jack & Jones.

Aldi de stijlgoeroe? Aldi Süd geeft modeadvies op inspiratieplatform

09/04/2018

Discountketen Aldi Süd ontpopt zich tot lifestyle-partner met de lancering van een nieuwe inspiratiewebsite, waar mensen alles van recepten over tuintips tot zelfs mode-advies kunnen vinden.