Vier exclusieve Marlies Dekkerssetjes voor Hunkemöller | RetailDetail

Vier exclusieve Marlies Dekkerssetjes voor Hunkemöller

Vier exclusieve Marlies Dekkerssetjes voor Hunkemöller

Marlies Dekkers, de lingerieontwerpster met de gelijknamige collectie, gaat samenwerken met lingerieketen Hunkemöller. Dekkers, die wereldwijde bekendheid verwierf met haar lijn ‘Undressed’, gaat vier setjes ontwerpen die vanaf 5 november in de winkelschappen van Hunkemöller te vinden zullen zijn.

Dekkers wordt toegankelijker

De setjes zullen te koop zijn in vestigingen in thuisland Nederland, België en Duitsland. Dekkers is enthousiast over de samenwerking: ze hoopt zo designeritems toegankelijk te maken, zodat iedereen haar exclusieve ontwerpen kan kopen. Het is dan ook de eerste keer dat ze voor een ander lingeriemerk aan de slag gaat.

 

Marlies Dekkers werd in 1965 geboren en startte in 1993 haar eerste lingerielijn, Undressed. Hiervoor kreeg ze een overheidssubsidie van 16.000 gulden. De ontwerpen van Dekkers zijn anno 2012 nagenoeg wereldwijd bekend. Bekende dragers van haar collectie zijn onder andere Britney Spears, Fergie, Sarah Jessica Parker, Victoria Beckham en Shakira.

 

Hunkemöller werd in 1886 opgericht als korsettenproducent. Het bedrijf heeft de lingerietrends nauw gevolgd en introduceerde zelf een aantal vernieuwende producten zoals t-shirts met stretchcups, functionele bh’s voor grote maten en bh’s met gelvulling.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.

Moederbedrijf Brantano wil snel naar Brusselse beurs

13/06/2018

FNG Group zou al tegen midden juli op de Brusselse beurs willen noteren. Daarbij hoopt het een fors bedrag vers geld op te halen om te investeren in de verdere ombouw en expansie van Brantano.