Vingino opent in Stadshart Zoetermeer | RetailDetail

Vingino opent in Stadshart Zoetermeer

Vingino opent in Stadshart Zoetermeer

Op 4 juni opent jeans- en kinderlabel Vingino de deuren van een nieuwe winkel in Stadshart Zoetermeer. Het zal ondertussen al de twaalfde winkel zijn voor het Nederlandse merk, dat het levenslicht zag in 2011.

 

Meer kinderkleding

“Met de komst van Vingino spelen we in op de vraag van onze bezoeker naar meer kinderkledingwinkels. We zijn bijzonder trots dat we Vingino naar Stadshart Zoetermeer hebben kunnen trekken. Onze bezoekers, waaronder veel jonge gezinnen, zullen de collecties absoluut weten te waarderen”, zegt Johan van Doorn, Shopping Centre Manager van Stadshart Zoetermeer.

 

De opening van Vingino in Stadshart Zoetermeer is de volgende stap in de upgradeplannen van Zoetermeer. Zo openden eerder ook al onder andere Mango, Kiko en Chocolate Company een filiaal in het Stadshart.

 

Dit jaar moeten ook nog de parkeergarages worden aangepakt en volgend jaar wordt werk gemaakt van de bestrating, verlichting en het straatmeubilair. Nog voor de zomer moet er verder een groot terras komen op het Burgemeester Wegstapelplein.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.