Wassalon van Hermès in de Bijenkorf Amsterdam

Wassalon van Hermès in de Bijenkorf Amsterdam

Wassalon van Hermès in de Bijenkorf Amsterdam
http://www.shutterstock.com/pic-165830198.html

Het Franse modemerk Hermès opent binnenkort een HermèsMatic in de vestiging van de Bijenkorf in Amsterdam. Daar kunnen klanten hun sjaals van het merk laten wassen en opnieuw laten kleuren in een kleur naar keuze.

Gratis service

De HermèsMatic zal van 8 tot en met 16 oktober te vinden zijn in Amsterdam. De pop-up zal te herkennen zijn aan de opvallende oranje kleur die in overvloed werd gebruikt. Klanten die gebruik willen maken van de service hoeven daarvoor niet te betalen. Na twee dagen kunnen ze hun sjaal opnieuw ophalen, met een nieuw kleurtje.

 

Ook München, Straatsburg en Kyoto zullen het concept binnenkort mogen verwachten. Hermès gaat in de pop-ups ook een aantal sjaals verkopen die al op voorhand een gelijkaardig proces hebben ondergaan en zijn geverfd in de ateliers van Hermès in Lyon.

 

Hermès heeft al een shop-in-shop in de Bijenkorf in Amsterdam, die bovendien onlangs werd vernieuwd. De winkel heeft nu een oppervlakte van 160 m² en een meer open sfeer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.