We Fashion gaat kinderkleding verkopen op Bol.com | RetailDetail

We Fashion gaat kinderkleding verkopen op Bol.com

We Fashion gaat kinderkleding verkopen op Bol.com

Modeketen We Fashion gaat binnenkort van start met de verkoop van kinderkleding via online retailer Bol.com. De keten verkoopt momenteel ook al kledij via Wehkamp, Amazon en La Redoute.

Omnichannel

Het is de Ahold-dochter zelf die het nieuws via Twitter bekendmaakte. Bol.com startte pas in de zomer van vorig jaar met de verkoop van kledij voor kinderen, toen enkel voor baby's en peuters. Enkele maanden later begon ook de verkoop van sportkleding. Bol.com koopt een deel van zijn assortiment zelf in en verkoopt dat dan via het eigen kanaal, maar geeft retailers ook de mogelijkheid om hun producten rechtstreeks aan de man te brengen.

 

We Fashion begin in 2010 met de online verkoop en werkt sinds de zomer van 2012 samen met Wehkamp. Later volgden ook Amazon en La Redoute. De keten heeft ook eigen webwinkels in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland. De voorbije jaren is We Fashion sterk bezig geweest met het uitbouwen van een omnichannelstrategie.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).