Webshop en Meir krijgen primeur van Hunkemöller

Webshop en Meir krijgen primeur van Hunkemöller

Webshop en Meir krijgen primeur van Hunkemöller

De allereerste lingeriecollectie van fotomodel Doutzen Kroes voor Hunkemöller is vandaag in voorverkoop gegaan. Sinds klokslag middernacht is ze online verkrijgbaar en sinds vanochtend ligt ze exclusief in de winkel op de Antwerpse Meir.

Officiële lancering pas maandag

Begin september werd bekend dat fotomodel Doutzen Kroes, ex-Victoria’s Secret, Sylvie Meis opvolgde als ambassadeur van het lingeriemerk. Het eerste resultaat van die samenwerking ligt officieel vanaf maandag 31 oktober in de winkel. Om de echte fans niet al te lang te laten wachten en meteen de nodige buzz te creëren, heeft het merk ze via een e-mailcampagne alvast uitgenodigd op de voorverkoop.

 

“De rijke kleurenkorsetinvloeden en hoge nekstijlen zijn key elementen voor deze collectie en maken haar erg uniek. De collectie is zo verleidelijk geworden. I love it”, aldus de Nederlandse schone. De meeste stijlen van ‘Doutzen’s Stories’, zoals de collectie heet, zijn verkrijgbaar tot en met cupmaat F.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.