Zadig & Voltaire opent tweede Nederlandse vestiging | RetailDetail

Zadig & Voltaire opent tweede Nederlandse vestiging

Zadig & Voltaire opent tweede Nederlandse vestiging

Het Franse kledingmerk Zadig & Voltaire opent binnenkort in Den Haag zijn tweede vestiging in Nederland. Het eerste filiaal van het modemerk bevindt zich in de PC Hooftstraat in Amsterdam.

430 m², drie verdiepingen

De tweede winkel van Zadig & Voltaire zal zijn deuren openen in de Hoogstraat in Den Haag, vlakbij het winkelgebied rond de Grote Marktstraat. Het pand heeft een winkeloppervlakte van 430 vierkante meter, verdeeld over die verdiepingen. Voorheen was in het pand Con & Verdonck gevestigd, een zaak in oosterse tapijten die 80 jaar op die locatie zijn thuisbasis had.


In de Hoogstraat bevinden zich ook al andere premiummerken, zoals Hugo Boss, Scotch & Soda, Karen Millen, Michael Kors en Tommy Hilfiger.


Zadig & Voltaire werd in 1997 opgericht door Thierry Gillier en heeft momenteel al meer dan 300 winkels in 50 landen. Het merk verkoopt zowel voor heren als voor dames en de collecties bestaan voornamelijk uit jeans, laarzen en leren jacks.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).