Nieuw hoofd inkoop voor Hornbach Nederland.

De 35-jarige Matthieu Moons is benoemd tot nieuw Hoof Inkoop bij Hornbach Nederland. Hij is de opvolger van Henk Bakker, die binnen Hornbach Nederland de functie van Special Projects Manager gaat vervullen. Moons krijgt als belangrijkste taak de verdere professionalisering van de inkoop binnen Hornbach.

 

' Het doel is om als organisatie in de toekomst nog stabieler en slagvaardiger te worden', schetst Moons het grote plaatje. 'Om als inkoopafdeling ons steentje daaraan bij te dragen, willen we, naast het optimaliseren van inkoopprocessen, nog nadrukkelijker partnerships aangaan met leveranciers. Om die samenwerking inhoudelijk meer invulling te geven, gaan wij expliciet op zoek naar de toegevoegde waarde die leveranciers voor ons hebben. En dan gaat het niet alleen om de prijs, maar de focus ligt ook op innovatie en leverperformance.' 

Henk Bakker gaat zich als Special Projects Manager onder meer bezighouden met store conversion, instore communicatie en projectshows. Hornbach heeft in Nederland negen vestigingen en is van oorsprong een Duitse onderneming.
 

De 35-jarige Matthieu Moons is benoemd tot nieuw Hoof Inkoop bij Hornbach Nederland. Hij is de opvolger van Henk Bakker, die binnen Hornbach Nederland de functie van Special Projects Manager gaat vervullen. Moons krijgt als belangrijkste taak de verdere professionalisering van de inkoop binnen Hornbach.

 

' Het doel is om als organisatie in de toekomst nog stabieler en slagvaardiger te worden', schetst Moons het grote plaatje. 'Om als inkoopafdeling ons steentje daaraan bij te dragen, willen we, naast het optimaliseren van inkoopprocessen, nog nadrukkelijker partnerships aangaan met leveranciers. Om die samenwerking inhoudelijk meer invulling te geven, gaan wij expliciet op zoek naar de toegevoegde waarde die leveranciers voor ons hebben. En dan gaat het niet alleen om de prijs, maar de focus ligt ook op innovatie en leverperformance.' 

Henk Bakker gaat zich als Special Projects Manager onder meer bezighouden met store conversion, instore communicatie en projectshows. Hornbach heeft in Nederland negen vestigingen en is van oorsprong een Duitse onderneming.
 
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hubo en Multimate werken aan webwinkel

11/07/2017

Doe-het-zelfketens Hubo en Multimate zijn druk bezig met het opzetten van een eigen webwinkel. De nodige voorbereidingen voor de winkels zijn daarvoor al getroffen, heeft moederbedrijf Euretco bevestigd. 

Sterke groei in Nederland voor Hornbach

09/06/2017

Doe-het-zelfketen Hornbach heeft ook in het voorbije boekjaar, dat op 28 februari 2017 werd afgesloten, de omzet en de winst fors weten op te krikken. Vooral in Nederland was er sprake van sterke groei voor de Duitse groep.

 Karwei opent derde bouwmarkt nieuwe stijl

09/05/2017

Karwei heeft in de Daniël Goedkoopstraat in Amsterdam een winkel volgens zijn nieuwe concept geopend, als derde bouwmarkt na vestigingen in Uden en Goirle.

Zamro bewijst dat er ook voor B2B plaats online is

18/04/2017

Zamro is een pionier op het vlak van B2B e-commerce, een branche die nog vaak terughoudend is om aan onlineverkoop te beginnen. Toch kunnen B2C en B2B van elkaar leren, ziet oprichter Eric Croon. Wat, dat hoort u op het RetailDetail Congress.

Bauhaus begint tweede Nederlandse vestiging

05/04/2017

Bauhaus opent op 14 april haar tweede Nederlandse vestiging in Twente. De bouwspeciaalzaak start in Hengelo op bedrijventerrein Westermaat een locatie van 15.000 vierkante meter.

Jan van den Ham stopt als algemeen directeur Formido

03/04/2017

Na bijna 11 heeft Jan van den Ham besloten om zijn functie als algemeen directeur van Formido Bouwmarkten neer te leggen. Hij blijft nog tot 1 mei aan de slag en zal dan vervangen worden door Frits Voorhout.

Back to top