NO CURE, NO PAY!

alt

Traffic, leads en sales genereren kost geld en zeker als de inspanningen niets opleveren. TradeDoubler, gespecialiseerd in online performance based marketing, helpt u om deze risico’s te beperken. Dit houdt in dat u enkel betaalt voor resultaten. Vandaag de dag werkt TradeDoubler onder andere samen met Neckermann, Mobistar en La Redoute. RetailDetail had hierover een kort gesprek met Leen De Boever, sales director van TradeDoubler.

 

RD: Kan je ons wat meer vertellen over TradeDoubler?
LDB: TradeDoubler is opgericht in 1999 in Zweden en sinds 2004 ook operationeel in België.  Vandaag de dag telt TradeDoubler 650 werknemers en zijn we  marktleider in 17 landen waaronder België. Dit jaar gaat TradeDoubler verder uitbreiden naar 3 landen: Turkije, Tsjechië en Slowakije. TradeDoubler biedt bedrijven diverse online oplossingen aan met als doel traffic, leads en sales te genereren. Onze echt unieke USP is dat de klant enkel betaalt  bij resultaat.  

RD: Wat zijn deze online oplossingen dan?
LDB: Wij bieden onze klanten vijf verschillende formules aan: Affiliate, Campaigns, Search, Talk en Integral.
Bij Affiliate, een lange termijn oplossing, maakt u gebruik van online tools zoals websites van derden,
e-mailmarketing en keywordbuying om uw objectieven te behalen.   Dit kan gaan om een uitbreiding van uw database, verkoop van producten of aanvraag van brochures. Campaigns is een korte termijn oplossing. Deze oplossing is voornamelijk gericht op verhoging van de brand awareness en om kwalitatieve traffic naar uw website te leiden.  Je betaalt enkel voor clicks of leads en dus niet voor impressies. Als men vooral actief wil zijn op zoekmotoren zoals uiteraard Google, kan men beroep doen op Search. Ook hier betaal je enkel voor resultaat: leads of sales. Als  onze klanten met een callcenter werken,  kunnen de resultaten geboost worden via Talk. De klant dient  enkel te betalen voor een gesprek dat een af te spreken  minimum duurtijd heeft. Integral tenslotte is een technologie die de klant zelf in staat zelf zijn online marketing activiteiten te plannen, uit te voeren en op te volgen. De ervaring leert ons dat dit leidt tot een 20% meer efficiënte inzet van het budget en ook tijdsbesparing oplevert.

RD: Waarom precies kiezen voor TradeDoubler?
LDB: TradeDoubler heeft het grootste kwalitatieve netwerk met  19.000 aangesloten affiliates in België.  Een team van professionals zorgt dagelijks voor het onderhoud en uitbreiding van dit netwerk.  Door onze internationale footprint kunnen we leren van alle markten en best practices toepassen in onze eigen markt.  Daar we reeds 6 jaar in België aanwezig zijn, hebben we ervaring opgebouwd in zowat alle sectoren, voor alle soorten producten en diensten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


“Winkelen moet gestript worden van alle waardeloze momenten”

20/03/2017

De keuze waar retailers vandaag voor staan, is simpel: ofwel versnel je de winkelervaring ofwel vertraag je ze. Dat stelt Cate Trotter, trendhoofd bij Insider Trends, en een van de key-note sprekers op het RetailDetail Congress van 27 april.

Picnic bezorgt nu ook in Utrecht

19/04/2016

Picnic bezorgt sinds maandag ook in Utrecht: de online supermarkt wil na een uitrol in de wijk Leidsche Rijn geleidelijk uitbreiden over de stad. Dit zal naar verwachting deze zomer zijn.

Heikki Haldre: “De juiste maat is dubbele winst”

04/06/2014

“Een kwart van de kleding die online wordt besteld, wordt teruggestuurd door de consument. In 70% van de gevallen is dat omdat de maat niet correct is en niet omdat er een probleem is met de kwaliteit van het artikel”, zegt Heikki Haldre, medeoprichter en CEO van Fits.me.

25 praktische tips om e-mailadressen te verzamelen

03/06/2014

(publireportage) Er zijn talloze manieren om zelf e-mailadressen te verzamelen. Toch weten veel bedrijven niet hoe ze dit goed, en volgens de wetgeving, moeten aanpakken. Om te helpen, heeft MailPlus 25 praktische tips op een rij gezet.

Casebundel “Succesvolle e-mailmarketing”

28/05/2014

(publireportage) De nieuwe bundel van Blinker biedt drie inspirerende cases over de inzet van e-mailmarketing in verschillende branches. Hun grote overeenkomst? Bij elk van hen draagt e-mailmarketing meetbaar bij aan het realiseren van de doelstellingen.

12 inspirerende voorbeelden van e-mailmarketing

24/04/2014

(publireportage) E-mailmarketing is veel meer dan alleen een nieuwsbrief versturen: marketingbureau Blinker heeft daarom 12 inspirerende praktijkvoorbeelden uitgewerkt, die geïnteresseerden langs de verschillende toepassingen van e-mailmarketing leiden.

Back to top