Praxis laat nieuw logo zien

Praxis treedt  sinds deze week voor het eerst met het nieuwe logo breed naar buiten. Sinds afgelopen zondag is het logo te zien in de televisiecampagne van de bouwmarktketen. Praxis is een docheronderneming van Maxeda.

 

Waar voorheen de kleur oranje van cruciaal belang was voor Praxis, met rode letters, is er nu gekozen voor rood als dominante kleur. Het logo, dat is gekoppeld aan de nieuwe huisstijl, was het eerst te zien bij de pilotstore van Praxis in Utrecht en recent ook bij de nieuwbouwvestiging in Vlaardingen. 

 

Vanaf deze week staan de nieuwe huisstijl en het nieuwe logo centraal in alle uitingen van de bouwmarktketen. Behalve bij de televisiereclames gaat het ook om posters, prijskaarten, tassen en displays. De ombouw van de winkels wordt, mede uit kostenoverwegingen, geleidelijk gedaan.

Praxis treedt  sinds deze week voor het eerst met het nieuwe logo breed naar buiten. Sinds afgelopen zondag is het logo te zien in de televisiecampagne van de bouwmarktketen. Praxis is een docheronderneming van Maxeda.

 

Waar voorheen de kleur oranje van cruciaal belang was voor Praxis, met rode letters, is er nu gekozen voor rood als dominante kleur. Het logo, dat is gekoppeld aan de nieuwe huisstijl, was het eerst te zien bij de pilotstore van Praxis in Utrecht en recent ook bij de nieuwbouwvestiging in Vlaardingen. 

 

Vanaf deze week staan de nieuwe huisstijl en het nieuwe logo centraal in alle uitingen van de bouwmarktketen. Behalve bij de televisiereclames gaat het ook om posters, prijskaarten, tassen en displays. De ombouw van de winkels wordt, mede uit kostenoverwegingen, geleidelijk gedaan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Sterke groei in Nederland voor Hornbach

09/06/2017

Doe-het-zelfketen Hornbach heeft ook in het voorbije boekjaar, dat op 28 februari 2017 werd afgesloten, de omzet en de winst fors weten op te krikken. Vooral in Nederland was er sprake van sterke groei voor de Duitse groep.

 Karwei opent derde bouwmarkt nieuwe stijl

09/05/2017

Karwei heeft in de Daniël Goedkoopstraat in Amsterdam een winkel volgens zijn nieuwe concept geopend, als derde bouwmarkt na vestigingen in Uden en Goirle.

Zamro bewijst dat er ook voor B2B plaats online is

18/04/2017

Zamro is een pionier op het vlak van B2B e-commerce, een branche die nog vaak terughoudend is om aan onlineverkoop te beginnen. Toch kunnen B2C en B2B van elkaar leren, ziet oprichter Eric Croon. Wat, dat hoort u op het RetailDetail Congress.

Bauhaus begint tweede Nederlandse vestiging

05/04/2017

Bauhaus opent op 14 april haar tweede Nederlandse vestiging in Twente. De bouwspeciaalzaak start in Hengelo op bedrijventerrein Westermaat een locatie van 15.000 vierkante meter.

Jan van den Ham stopt als algemeen directeur Formido

03/04/2017

Na bijna 11 heeft Jan van den Ham besloten om zijn functie als algemeen directeur van Formido Bouwmarkten neer te leggen. Hij blijft nog tot 1 mei aan de slag en zal dan vervangen worden door Frits Voorhout.

Hornbach Den Haag opent op 21 april

30/03/2017

Doe-het-zelfketen Hornbach opent op vrijdag 21 april in Den Haag haar dertiende vestiging in Nederland.

Back to top