Shell haalt Deli2Go naar Nederland. | RetailDetail

Shell haalt Deli2Go naar Nederland.

Shell lanceert onder de naam Deli2Go een aantal nieuwe foodconcepten in zijn tankstations in Nederland. Het gaat onder meer over de introductie van een bakery in negentien tankstations, een nieuw koffie- en theeconcept en een nieuwe lijn sandwiches.

 

De naam Deli2Go wordt al gebruikt in ruim tachtig landen. Shell zette bij de verkoop van broodjes tot nu toe in op voorverpakt. Een test met een bakery in drie tankstations vorig jaar was echter dusdanig succesvol dat deze nu een vervolg krijgt. De broodjes worden echter niet op bestelling gesmeerd, maar liggen in vakken klaar voor klanten. De doorloop in de tankstations is volgens Shell te groot voor het individueel smeren van broodjes.

 

Shell werkt bij het concept samen met Bakerstreet. De nieuwe investering in food moet er de komende jaren voor zorgen dat de omzet van food bij de tankstations verdubbelt. Shell is in Nederland marktleider onder de tankstations.

Shell lanceert onder de naam Deli2Go een aantal nieuwe foodconcepten in zijn tankstations in Nederland. Het gaat onder meer over de introductie van een bakery in negentien tankstations, een nieuw koffie- en theeconcept en een nieuwe lijn sandwiches.

 

De naam Deli2Go wordt al gebruikt in ruim tachtig landen. Shell zette bij de verkoop van broodjes tot nu toe in op voorverpakt. Een test met een bakery in drie tankstations vorig jaar was echter dusdanig succesvol dat deze nu een vervolg krijgt. De broodjes worden echter niet op bestelling gesmeerd, maar liggen in vakken klaar voor klanten. De doorloop in de tankstations is volgens Shell te groot voor het individueel smeren van broodjes.

 

Shell werkt bij het concept samen met Bakerstreet. De nieuwe investering in food moet er de komende jaren voor zorgen dat de omzet van food bij de tankstations verdubbelt. Shell is in Nederland marktleider onder de tankstations.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.