Telegraaf maakt nieuwe start occasionverkoop. | RetailDetail

Telegraaf maakt nieuwe start occasionverkoop.

Telegraaf Media Nederland schrapt de merknaam Autotelegraaf.nl. De website voor de verkoop van tweedehandsauto's maakt een nieuwe start onder de naam Autotekoop.nl, die zal worden ondersteund door een grootschalige mediacampagne.
 
Dat meldt het vakblad voor webwinkeliers Twinkle Magazine. Telegraaf wil met de nieuwe site uitgroeien tot de grootste aan- en verkoopsite voor occasions in Nederland. De naam Autotelegraaf was eerder al geschrapt uit de krant en van de website. Daar wordt vanaf nu de merknaam Autovisie gebruikt, een andere titel uit de stal van de Nederlandse uitgeverij.
 
Voor de handelsplaats voor tweedehands auto's moest de onderneming echter nog een oplossing zoeken, waarbij voor het internetadres Autotekoop.nl is gekozen en die volledig nieuw ontworpen is. Daarbij is vooral rekening gehouden met autobedrijven die hun aanbod in een handomdraai op de site moeten kunnen aanbieden. De nieuwe site wordt de komende periode nog uitgebreid met nieuwe functionaliteiten.
Telegraaf Media Nederland schrapt de merknaam Autotelegraaf.nl. De website voor de verkoop van tweedehandsauto's maakt een nieuwe start onder de naam Autotekoop.nl, die zal worden ondersteund door een grootschalige mediacampagne.
 
Dat meldt het vakblad voor webwinkeliers Twinkle Magazine. Telegraaf wil met de nieuwe site uitgroeien tot de grootste aan- en verkoopsite voor occasions in Nederland. De naam Autotelegraaf was eerder al geschrapt uit de krant en van de website. Daar wordt vanaf nu de merknaam Autovisie gebruikt, een andere titel uit de stal van de Nederlandse uitgeverij.
 
Voor de handelsplaats voor tweedehands auto's moest de onderneming echter nog een oplossing zoeken, waarbij voor het internetadres Autotekoop.nl is gekozen en die volledig nieuw ontworpen is. Daarbij is vooral rekening gehouden met autobedrijven die hun aanbod in een handomdraai op de site moeten kunnen aanbieden. De nieuwe site wordt de komende periode nog uitgebreid met nieuwe functionaliteiten.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Fiets! zet Hans Struijk Fietsen in de etalage

23/05/2018

De Nederlandse keten van fietsenwinkels Hans Struijk staat te koop. Fiets!, sinds 2015 de Belgische eigenaar, herstructureert en stopt met de buitenlandse activiteiten. 

Bol.com gaat fietsen rijklaar aanbieden in fysieke fietsenwinkels

07/03/2018

Nederlandse klanten die bij bol.com een fiets van het merk Union bestellen, kunnen die voortaan rijklaar ophalen bij een fietsenwinkel in de buurt. De fietsenmaker monteert dan de fiets, zodat die meteen te gebruiken is door de klant.

Alibaba gaat auto’s verkopen uit een automaat

19/12/2017

Een auto aanschaffen moet even simpel worden als een blikje frisdrank kopen, vindt Alibaba-baas Jack Ma. De Chinese retailer heeft concrete plannen om auto’s te verkopen uit gigantische automaten.

Dyson gaat elektrische auto’s maken

27/09/2017

Wie Dyson zegt, die denkt voornamelijk aan stofzuigers. Daar komt binnen enkele jaren mogelijk verandering in, want het bedrijf wil zich vanaf 2020 storten op de markt van de elektrische auto’s.

“Benzine en diesel vanaf 2035 verdwenen”

14/07/2017

In een nieuw rapport voorspellen onderzoekers van ING dat er vanaf 2035 geen wagens meer geproduceerd zullen worden die rijden op diesel of benzine. Volgens het rapport zal elektrisch rijden binnenkort al goedkoper zijn dan met een traditionele motor.

Volvo bant vanaf 2019 klassieke motoren

05/07/2017

Het Zweedse automerk Volvo gaat vanaf 2019 enkel nog maar modellen op de markt brengen die een hybride of volledig elektrische motor hebben. De traditionele modellen zullen volledig verdwijnen.