Telegraaf maakt nieuwe start occasionverkoop.

Telegraaf Media Nederland schrapt de merknaam Autotelegraaf.nl. De website voor de verkoop van tweedehandsauto's maakt een nieuwe start onder de naam Autotekoop.nl, die zal worden ondersteund door een grootschalige mediacampagne.
 
Dat meldt het vakblad voor webwinkeliers Twinkle Magazine. Telegraaf wil met de nieuwe site uitgroeien tot de grootste aan- en verkoopsite voor occasions in Nederland. De naam Autotelegraaf was eerder al geschrapt uit de krant en van de website. Daar wordt vanaf nu de merknaam Autovisie gebruikt, een andere titel uit de stal van de Nederlandse uitgeverij.
 
Voor de handelsplaats voor tweedehands auto's moest de onderneming echter nog een oplossing zoeken, waarbij voor het internetadres Autotekoop.nl is gekozen en die volledig nieuw ontworpen is. Daarbij is vooral rekening gehouden met autobedrijven die hun aanbod in een handomdraai op de site moeten kunnen aanbieden. De nieuwe site wordt de komende periode nog uitgebreid met nieuwe functionaliteiten.
Telegraaf Media Nederland schrapt de merknaam Autotelegraaf.nl. De website voor de verkoop van tweedehandsauto's maakt een nieuwe start onder de naam Autotekoop.nl, die zal worden ondersteund door een grootschalige mediacampagne.
 
Dat meldt het vakblad voor webwinkeliers Twinkle Magazine. Telegraaf wil met de nieuwe site uitgroeien tot de grootste aan- en verkoopsite voor occasions in Nederland. De naam Autotelegraaf was eerder al geschrapt uit de krant en van de website. Daar wordt vanaf nu de merknaam Autovisie gebruikt, een andere titel uit de stal van de Nederlandse uitgeverij.
 
Voor de handelsplaats voor tweedehands auto's moest de onderneming echter nog een oplossing zoeken, waarbij voor het internetadres Autotekoop.nl is gekozen en die volledig nieuw ontworpen is. Daarbij is vooral rekening gehouden met autobedrijven die hun aanbod in een handomdraai op de site moeten kunnen aanbieden. De nieuwe site wordt de komende periode nog uitgebreid met nieuwe functionaliteiten.
Tags: