Tienduizend wachtenden voor Drie Dwaze Dagen | RetailDetail

Tienduizend wachtenden voor Drie Dwaze Dagen

Bijna 9300 klanten staan al sinds het begin van deze maand in een virtuele rij om een vroege start te winnen voor de zogenoemde Drie Dwaze Dagen van warenhuisketen de Bijenkorf. De Drie Dwaze Dagen gelden als het succesvolste marketingevenement in de Nederlandse detailhandel, met naar verwachting dit jaar 1,2 miljoen klanten.

Dat meldt Marketing Tribune. De Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf worden dit jaar gehouden vanaf donderdag 29 september. Volgens marketing directeur Robert Bohemen van de warenhuisketen werden er op piekmomenten vorig jaar acht transacties per seconde verwacht, was het bedrijf geruime tijd trending op Twitter en werd de website van de keten 4,5 miljoen keer per dag bezocht.

Het worden de eerste Drie Dwaze Dagen onder de vlag van de nieuwe eigenaar van Bijenkorf, de Britse waren Selfridges. Deze keten is op zijn beurt weer eigendom van het Canadese familiebedrijf Wittington Investments. Zoals gebruikelijk worden er rond het evenement optredens georganiseerd in de vestigingen van Bijenkorf.

Bijna 9300 klanten staan al sinds het begin van deze maand in een virtuele rij om een vroege start te winnen voor de zogenoemde Drie Dwaze Dagen van warenhuisketen de Bijenkorf. De Drie Dwaze Dagen gelden als het succesvolste marketingevenement in de Nederlandse detailhandel, met naar verwachting dit jaar 1,2 miljoen klanten.

Dat meldt Marketing Tribune. De Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf worden dit jaar gehouden vanaf donderdag 29 september. Volgens marketing directeur Robert Bohemen van de warenhuisketen werden er op piekmomenten vorig jaar acht transacties per seconde verwacht, was het bedrijf geruime tijd trending op Twitter en werd de website van de keten 4,5 miljoen keer per dag bezocht.

Het worden de eerste Drie Dwaze Dagen onder de vlag van de nieuwe eigenaar van Bijenkorf, de Britse waren Selfridges. Deze keten is op zijn beurt weer eigendom van het Canadese familiebedrijf Wittington Investments. Zoals gebruikelijk worden er rond het evenement optredens georganiseerd in de vestigingen van Bijenkorf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.

Belgisch fonds dicht bij overname HEMA

09/05/2018

De Belgische Core Equity-holding zou dicht bij een overname van HEMA staan: er zou een mondeling akkoord zijn, de handtekeningen zouden snel kunnen volgen.

Opinie: “Help, er zit een Chinees in mijn broek!”

08/05/2018

Techbedrijven als Alibaba en Amazon gaan er met uw data vandoor, Europa stond erbij en keek ernaar. En de merken en retailers? Die sponsoren de hele operatie, zodat hun grootste concurrenten nog groter worden.

Nieuwe directie voor Xenos

08/05/2018

Blokker Holding heeft de verkoop van 110 Xenos-winkellocaties aan Casa nu formeel afgerond. De zestig resterende Xenos-winkels krijgen een nieuwe directie.