Tienduizend wachtenden voor Drie Dwaze Dagen | RetailDetail

Tienduizend wachtenden voor Drie Dwaze Dagen

Bijna 9300 klanten staan al sinds het begin van deze maand in een virtuele rij om een vroege start te winnen voor de zogenoemde Drie Dwaze Dagen van warenhuisketen de Bijenkorf. De Drie Dwaze Dagen gelden als het succesvolste marketingevenement in de Nederlandse detailhandel, met naar verwachting dit jaar 1,2 miljoen klanten.

Dat meldt Marketing Tribune. De Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf worden dit jaar gehouden vanaf donderdag 29 september. Volgens marketing directeur Robert Bohemen van de warenhuisketen werden er op piekmomenten vorig jaar acht transacties per seconde verwacht, was het bedrijf geruime tijd trending op Twitter en werd de website van de keten 4,5 miljoen keer per dag bezocht.

Het worden de eerste Drie Dwaze Dagen onder de vlag van de nieuwe eigenaar van Bijenkorf, de Britse waren Selfridges. Deze keten is op zijn beurt weer eigendom van het Canadese familiebedrijf Wittington Investments. Zoals gebruikelijk worden er rond het evenement optredens georganiseerd in de vestigingen van Bijenkorf.

Bijna 9300 klanten staan al sinds het begin van deze maand in een virtuele rij om een vroege start te winnen voor de zogenoemde Drie Dwaze Dagen van warenhuisketen de Bijenkorf. De Drie Dwaze Dagen gelden als het succesvolste marketingevenement in de Nederlandse detailhandel, met naar verwachting dit jaar 1,2 miljoen klanten.

Dat meldt Marketing Tribune. De Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf worden dit jaar gehouden vanaf donderdag 29 september. Volgens marketing directeur Robert Bohemen van de warenhuisketen werden er op piekmomenten vorig jaar acht transacties per seconde verwacht, was het bedrijf geruime tijd trending op Twitter en werd de website van de keten 4,5 miljoen keer per dag bezocht.

Het worden de eerste Drie Dwaze Dagen onder de vlag van de nieuwe eigenaar van Bijenkorf, de Britse waren Selfridges. Deze keten is op zijn beurt weer eigendom van het Canadese familiebedrijf Wittington Investments. Zoals gebruikelijk worden er rond het evenement optredens georganiseerd in de vestigingen van Bijenkorf.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Erotiekketen Christine le Duc wil weer verleiden

14/08/2018

De keten van eroticashops Christine le Duc wil in Nederlandse handen een nieuwe verleidingspoging wagen. Gered uit het failliete concern Beate Uhse, zet de retailer haar zinnen op de Belgische en Nederlandse markt.

Amazon mag levering volgende dag niet garanderen

13/08/2018

De Britse reclamewaakhond heeft het niet voor Amazons belofte om bestellingen van Prime-leden de volgende dag te zullen leveren. Tijdens de feestdagen vorig jaar waren er vertragingen, dus moet Amazon de garantie schrappen.

RetailDetail Day 2018: geobsedeerd door de klant

13/08/2018

Meer dan ooit staat de klant hoog op de agenda van retailers en merken. Maar is dat niet altijd zo geweest? De RetailDetail Day kijkt voorbij de hype en peilt naar de essentie van klantgericht ondernemen in het digitale tijdperk.

Hema onthoofdt eigen franchiseorganisatie

10/08/2018

Hema heeft de franchiseovereenkomst met de ondernemers aan het hoofd van haar franchiseorganisatie, samen goed voor 24 winkels, opgezegd. Er is al een tijdje fikse ruzie over de bijdrage die franchisenemers moeten afstaan voor onlineverkopen. 

Hoe koopt de consument van morgen?

09/08/2018

Wist je dat winkelen en kopen twee verschillende activiteiten zijn geworden? De weg die de klant van de toekomst aflegt, ziet er helemaal anders uit. Beleef hem zelf in een Inspiration Tour van retailhub en dompel je onder in 1.250 m² innovatie. 

Decathlon neemt Zwitserse sportketen Athleticum over

09/08/2018

Decathlon neemt de Zwitserse sportketen Athleticum over. Verkoper Maus Frères krijgt een minderheidsbelang in Decathlon Zwitserland, een overnamebedrag is niet meegedeeld.