Twee nieuwe flagshipstores voor PC Hooftstraat | RetailDetail

Twee nieuwe flagshipstores voor PC Hooftstraat

De bekende modemerken Massimo Dutti en Escada openen een flagshipstore in de Amsterdamse PC Hooftstraat. De panden worden op dit moment gerenoveerd en klaargemaakt voor opening in de zomer.

 

Massimo Dutti komt op de hoek met de Van Baerlestraat te liggen, waar het één van de toonaangevende winkels in de straat zal worden.Dutti is een dochteronderneming van Inditex, dat vooral bekend is van de winkelketen Zara. De winkel zal zo'n 450 vierkante meter groot worden.

 

Escada opent in juni een flagshipstore van 120 vierkante meter. In de rekken van het 120 hangen de collecties: ESCADA Main Line, ESCADA Sport en Accessories. Iris Poldervaart van het pr-bureau PR-Eclat vertelt aan Textilia.nl: "Dit is de nieuwe flagshipstore voor Nederland en zeer belangrijk voor het nieuwe imago van Escada. We gaan de opening groots vieren.' 

De bekende modemerken Massimo Dutti en Escada openen een flagshipstore in de Amsterdamse PC Hooftstraat. De panden worden op dit moment gerenoveerd en klaargemaakt voor opening in de zomer.

 

Massimo Dutti komt op de hoek met de Van Baerlestraat te liggen, waar het één van de toonaangevende winkels in de straat zal worden.Dutti is een dochteronderneming van Inditex, dat vooral bekend is van de winkelketen Zara. De winkel zal zo'n 450 vierkante meter groot worden.

 

Escada opent in juni een flagshipstore van 120 vierkante meter. In de rekken van het 120 hangen de collecties: ESCADA Main Line, ESCADA Sport en Accessories. Iris Poldervaart van het pr-bureau PR-Eclat vertelt aan Textilia.nl: "Dit is de nieuwe flagshipstore voor Nederland en zeer belangrijk voor het nieuwe imago van Escada. We gaan de opening groots vieren.' 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.