Albert Heijn komt naar Wemmel | RetailDetail

Albert Heijn komt naar Wemmel

Albert Heijn komt naar Wemmel

De Nederlandse supermarktketen Albert Heijn is op zoek naar medewerkers voor de opening van een nieuwe winkel in Wemmel. Het wordt de negende franchisewinkel van de keten in België en de vierde winkel in Vlaams-Brabant.

 

Veertigtal medewerkers gezocht

Er gingen al langer geruchten dat Albert Heijn een vestiging wilde openen in Wemmel en dat wordt nu bevestigd door de keten zelf. Voor de winkel is het bedrijf op zoek naar een veertigtal medewerkers voor verschillende functies.

 

Albert Heijn blijft zo verder werken aan zijn expansie in Vlaanderen. Zo opende het de voorbije maanden ook al filialen in Gierle, Oud-Turnhout en in Antwerpen. Ondertussen heeft de keten al bijna 40 supermarkten in België.

 

Albert Heijn legt in België de nadruk op producten aan Nederlandse prijzen, waarbij het assortiment werd aangepast aan de Belgische klant. Ongeveer 20 procent van het totale gamma in de winkels is speciaal uitgekozen voor de Belgische consument.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

"Winkelcentra worden hypergeconnecteerde microsteden"

20/06/2018

Het Londense winkelcentrum Westfield viert zijn tiende verjaardag met een blik op de toekomst: Westfield onthult een futuristische strategie ‘Destination 2028’ met leverdrones, slimme wc’s, moestuinen en bezinningsruimtes.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.  

Zo verhoogt Wouter Kolk de snelheid van innovatie bij Albert Heijn

28/05/2018

Albert Heijn moet sneller innoveren om over dertig jaar nog relevant te zijn, meent topman Wouter Kolk. Een bezorgdienst voor warme maaltijden en een dashboard dat klanten toont hoe gezond ze boodschappen doen, zitten in de pijplijn.

Albert Heijn experimenteert met nieuwe versconcepten

16/05/2018

In de vernieuwde Albert Heijn in Hoofddorp brengt de supermarktketen alle innovaties en proefprojecten rond vers bij elkaar: de nieuwe winkel heeft een pluktuin voor kruiden, een borreleiland en meer.