Verdere uitbreiding voor outlet Roermond

Het is nog niet afgelopen met de uitbreiding van het Designer Outlet in Roermond. Eigenaar McArthurGlen heeft aangekondigd in 2014 nog eens elfduizend vierkante meter aan winkels toe te gaan voegen aan het koopjesdorp.

Dat meldt PropertyNL. Vorige maand werd de derde fase van het winkelcentrum opgeleverd, waardoor 35 nieuwe winkels zijn toegevoegd aan het centrum. Sinds de opening van het merkendorp in 2001 is het oppervlak verdubbeld naar 35.000 vierkante meter. Het outletcenter verwacht dit jaar de grens van vier miljoen bezoekers te doorbreken.

De nieuwe uitbreiding zorgt ervoor dat de grens van vijftigduizend vierkante meter in zicht komt. McArthurGlen bezit op dit moment twintig outletcenters in Europa. Het bedrijf heeft de opening van drie nieuwe merkendorpen op het programma staan.

Het is nog niet afgelopen met de uitbreiding van het Designer Outlet in Roermond. Eigenaar McArthurGlen heeft aangekondigd in 2014 nog eens elfduizend vierkante meter aan winkels toe te gaan voegen aan het koopjesdorp.

Dat meldt PropertyNL. Vorige maand werd de derde fase van het winkelcentrum opgeleverd, waardoor 35 nieuwe winkels zijn toegevoegd aan het centrum. Sinds de opening van het merkendorp in 2001 is het oppervlak verdubbeld naar 35.000 vierkante meter. Het outletcenter verwacht dit jaar de grens van vier miljoen bezoekers te doorbreken.

De nieuwe uitbreiding zorgt ervoor dat de grens van vijftigduizend vierkante meter in zicht komt. McArthurGlen bezit op dit moment twintig outletcenters in Europa. Het bedrijf heeft de opening van drie nieuwe merkendorpen op het programma staan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Back to top