Wehkamp.nl sluit alliantie met Nelson Schoenen | RetailDetail

Wehkamp.nl sluit alliantie met Nelson Schoenen

Het Nederlandse bedrijf Nelson Schoenen krijgt een shop-in-shop bij Wehkamp.nl. Nelson Schoenen is met zestig winkels onder eigen naam, 27 brandstores van Ecco en zes brandstores van Geox één van de topvijf schoenenketens van Nederland.

 

'Wehkamp.nl is marktleider in Nederland op het gebied van online winkelen. Met de samenwerking met Wehkamp.nl  willen we onze marktpositie verder versterken. De expertise en het aantal bezoekers maakt ze voor ons een fantastische strategische partner.”, aldus Paul Neelissen, directeur eigenaar van Nelson Schoenen.

 

Nelson wil onder meer door de strategische samenwerking met Wehkamp.nl volgend jaar door de grens van honderd miljoen euro breken. De onderneming heeft een nieuw hoofdkantoor en distributiecentrum staan in Hoofddorp. Wehkamp heeft shop-in-shops van andere winkelketens als onderdeel van de bedrijfsstrategie.

Het Nederlandse bedrijf Nelson Schoenen krijgt een shop-in-shop bij Wehkamp.nl. Nelson Schoenen is met zestig winkels onder eigen naam, 27 brandstores van Ecco en zes brandstores van Geox één van de topvijf schoenenketens van Nederland.

 

'Wehkamp.nl is marktleider in Nederland op het gebied van online winkelen. Met de samenwerking met Wehkamp.nl  willen we onze marktpositie verder versterken. De expertise en het aantal bezoekers maakt ze voor ons een fantastische strategische partner.”, aldus Paul Neelissen, directeur eigenaar van Nelson Schoenen.

 

Nelson wil onder meer door de strategische samenwerking met Wehkamp.nl volgend jaar door de grens van honderd miljoen euro breken. De onderneming heeft een nieuw hoofdkantoor en distributiecentrum staan in Hoofddorp. Wehkamp heeft shop-in-shops van andere winkelketens als onderdeel van de bedrijfsstrategie.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.