Wijnsite wil keten van winkels opbouwen

 De bekende Nederlandse online wijnwinkel By the Grape heeft plannen voor de opbouw van een netwerk van eigen winkels. De eerste vestiging van By the Grape Winery komt aan de weg tussen Arnhem en Velp in de provincie Gelderland, waarna andere steden moeten volgen.

Dat schrijft By the Grape in een persbericht. De winkel gaat onder meer fungeren als afhaalpunt voor online bestellingen. Ook zullen er keukenbenodigdheden worden verkocht en is er ruimte voor proeverijen met wijnmakers en topkoks. Waar op de site wijnen alleen per twaalf flessen kunnen worden gekocht, ligt de minimale aankoop in de winkel op zes flessen.

By the Grape heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een platform voor wijnliefhebbers, met onder meer eigen fysieke en digitale uitgaven. De wijnwinkel maakt een strenge voorselectie voor consumenten en biedt in totaal honderd verschillende wijnen aan.

 De bekende Nederlandse online wijnwinkel By the Grape heeft plannen voor de opbouw van een netwerk van eigen winkels. De eerste vestiging van By the Grape Winery komt aan de weg tussen Arnhem en Velp in de provincie Gelderland, waarna andere steden moeten volgen.

Dat schrijft By the Grape in een persbericht. De winkel gaat onder meer fungeren als afhaalpunt voor online bestellingen. Ook zullen er keukenbenodigdheden worden verkocht en is er ruimte voor proeverijen met wijnmakers en topkoks. Waar op de site wijnen alleen per twaalf flessen kunnen worden gekocht, ligt de minimale aankoop in de winkel op zes flessen.

By the Grape heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een platform voor wijnliefhebbers, met onder meer eigen fysieke en digitale uitgaven. De wijnwinkel maakt een strenge voorselectie voor consumenten en biedt in totaal honderd verschillende wijnen aan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Alibaba investeert 2,5 miljard in Auchan-dochter

20/11/2017

De Chinese e-commercereus Alibaba heeft een belang van 36% genomen in supermarktbedrijf Sun Art Retail Group. Met 450 supermarkten is dat de tweede grootste supermarktketen van China, en de Franse retailer Auchan is er de grootste aandeelhouder.

Colruyt controleert vleesleveranciers nu ook zelf

20/11/2017

Colruyt verscherpt de controle op zijn vleesproducten na de reeks schandalen die de vleessector de voorbije maanden alweer in een negatief daglicht stelde. In opdracht van de warenhuisketen licht een externe partner de slachthuizen onaangekondigd door.

Passoã maakt Lucas Bols vreugdedronken

16/11/2017

De omzet van sterkedrankenproducent Lucas Bols steeg in de eerste zes maanden van het gebroken boekjaar met 23,8% naar 48,8 miljoen euro. Op een half procent na dankt Bols die groei volledig aan de integratie van likeurmerk Passoã.

Nederlandse chocolademerken Droste en Verkade werken aan comeback

16/11/2017

Met Droste en Verkade werken twee klassieke Nederlandse chocolademerken hard aan een comeback, na een periode waarin ze door slecht management en de opkomst van andere merken in de verdrukking zijn geraakt.

Jumbo zoekt grote winkelpanden in België

16/11/2017

Wanneer de Nederlandse supermarktketen Jumbo naar België komt, zal het alleszins niet met stadswinkels zijn. De retailer wil grote supermarkten openen, blijkt uit nieuwe tips die RetailDetail kreeg vanuit de vastgoedsector.

Back to top