Beter Bed zet in op multichannel

Beter Bed zet in op multichannel

Slaapketen Beter Bed zet met de lancering van een nieuwe website voluit in op een multichannelstrategie. In 2009 zette Beter Bed een offensief in via de nieuwe media, waarvoor een e-commerce specialist in dienst genomen werd en waarvoor werd samengewerkt met de gespecialiseerde bedrijven Unic en Hybris.

 

 

Dirk de Bruijn van Beter Bed: "Met onze nieuwe website kunnen we zowel de oriënterende klant op weg helpen als additionele omzet genereren. Bezoekers van de website kunnen zien welke bedden in welke vestigingen te vinden zijn. Uniek is de mogelijkheid om een afspraak te maken met één van onze verkopers in de verschillende winkels."

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


èggo viert tiende verjaardag met nieuw concept

11/10/2017

Keukenproducent èggo viert dit jaar zijn tiende verjaardag en daarom zet het bedrijf de komende jaren een flinke stap voorwaarts. Zo komt er een nieuw winkelconcept en een verdere internationale expansie.

Ikea groeit met 4%, maar wil meer via webverkoop

10/10/2017

De omzet van de Zweedse woonketen Ikea is in het voorbije boekjaar met 3,8% gegroeid naar 34,1 miljard euro. In Nederland lag de groei net iets hoger en in België was er zelfs een nog sterkere groei.

Leen Bakker wint pleit rond goedkope hoogslapers

02/10/2017

Woonketen Leen Bakker heeft gelijk gekregen in een zaak rond hoogslapers die bijzonder goedkoop online werden aangeboden. Het bedrijf wilde die niet leveren, omdat de lage prijs volgens hen een fout was.

Alibaba zet Ikea-achtige keten op

26/09/2017

De Chinese online retailgroep Alibaba heeft in Hangzhou zijn eerste fysieke Ikea-achtige Home Times-woonwarenhuis geopend. Voor het einde van het jaar komen er vier bij, volgend jaar staan er nog vijftien op de planning.

Stuntte Leen Bakker eerder al met bedden?

19/09/2017

Leen Bakker zou vorig jaar al hebben gestunt met een spotgoedkope hoogslaper. Dat zegt de advocaat van de misnoegde klanten die een hoogslaper aan stuntprijs kochten, maar deze niet geleverd kregen omdat het volgens de woonketen "een fout" betrof.

Designlabel Serax heeft nieuwe grootaandeelhouder

07/09/2017

Investeringsmaatschappij Buysse & Partners heeft designplatform Serax gekocht. Dat platform verkoopt onder meer ontwerpen van BV’s als Pascale Naessens (foto) en Sergio Herman. De nieuwe eigenaar wil het assortiment verbreden en ziet ook kansen in het buitenland.

Back to top