BINNEN lanceert 360 graden-marketingcampagne | RetailDetail

BINNEN lanceert 360 graden-marketingcampagne

BINNEN lanceert 360 graden-marketingcampagne

Winkelketen BINNEN lanceert een '360 graden'-marketingcampagne, waarin voor elke fase van de consument een specifiek marketinginstrument werd ontwikkeld.

Op zoveel mogelijk manieren bereiken

Daarbij worden onder andere nieuwsbrieven, stoepbordposters, banners, Google AdWords en sociale media zoals Pinterest en Facebook gebruikt om de consument op zoveel mogelijk manieren te bereiken.

 

Daarnaast zal het hele jaar in het teken staan van het 12,5 jarig bestaan van BINNEN, dat in 2004 boven de doopvont werd gehouden en momenteel dertig aangesloten ondernemers telt. De twee nieuwste aangesloten ondernemers zijn Busscher woonadviseurs uit Denekamp en Kort Woonkomfort uit Leek.

 

BINNEN is een onderdeel van retailservice-organisatie Euretco en is gespecialiseerd in vloeren en raamdecoratie. Het zet daarbij sterk in op de online 'customer journey', waarbij ook elke ondernemer over een eigen microsite beschikt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Blokker ziet Belgische omzet fors dalen en directie afslanken

17/07/2018

De problemen voor Blokker blijven aanhouden: het bestuur wordt verder ingekrompen (van acht naar vijf), net zoals de omzet in de Belgische winkels (-21%). 

Chinese webreus zet aanval op Italië in

11/07/2018

De Chinese webreus JD.com wil gaan uitbreiden naar Italië. Het zou voor de grote rivaal van Alibaba het tweede Europese kantoor op korte tijd betekenen.

Steinhoff in de problemen - en in de uitverkoop?

05/07/2018

Steinhoff, na Ikea het grootste woonwinkelbedrijf ter wereld, heeft dringend geld nodig om een faillissement te vermijden. Een van de concrete pistes is de verkoop van zijn succesvolle keten van kleding en huishoudartikelen Pepco.

H&M breidt Home-collectie uit

03/07/2018

Modegroep H&M breidt het assortiment van H&M Home uit met onder meer meubelen en lampen. In steeds meer winkels komen ook shop-in-shops met het interieurgamma.

Franchisers Runnersworld lopen weg met eigen formule

27/06/2018

Een groot aantal franchisenemers van sportketen Runnersworld – er is sprake van bijna de helft – loopt weg en begint een eigen hardloopformule RunX. Vertroebelde relaties met moederbedrijf Euretco zouden aan de basis liggen.

Home24 nieuw succesverhaal voor Rocket Internet

18/06/2018

Investeringsgroep Rocket Internet bracht na Zalando, HelloFresh en Delivery Hero afgelopen vrijdag ook de online meubelwinkel Home24 met succes naar de beurs. Met het opgehaalde geld wil de webshop zijn groei versnellen.