BINNEN lanceert 360 graden-marketingcampagne

BINNEN lanceert 360 graden-marketingcampagne

Winkelketen BINNEN lanceert een '360 graden'-marketingcampagne, waarin voor elke fase van de consument een specifiek marketinginstrument werd ontwikkeld.

Op zoveel mogelijk manieren bereiken

Daarbij worden onder andere nieuwsbrieven, stoepbordposters, banners, Google AdWords en sociale media zoals Pinterest en Facebook gebruikt om de consument op zoveel mogelijk manieren te bereiken.

 

Daarnaast zal het hele jaar in het teken staan van het 12,5 jarig bestaan van BINNEN, dat in 2004 boven de doopvont werd gehouden en momenteel dertig aangesloten ondernemers telt. De twee nieuwste aangesloten ondernemers zijn Busscher woonadviseurs uit Denekamp en Kort Woonkomfort uit Leek.

 

BINNEN is een onderdeel van retailservice-organisatie Euretco en is gespecialiseerd in vloeren en raamdecoratie. Het zet daarbij sterk in op de online 'customer journey', waarbij ook elke ondernemer over een eigen microsite beschikt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Omzetstijging maar winstdaling voor Beter Bed

17/03/2017

De Beter Bed Holding heeft zijn omzet in 2016 met 6,5% de hoogte weten in te stuwen, maar het zag ook zijn nettowinst met meer dan 15% dalen. Die winstdaling wijt het bedrijf aan hogere kosten.

Auping gaat bedden leasen

16/03/2017

Beddenfabrikant Auping start dit jaar met het leasen van bedden aan consumenten en bedrijven. De nieuwe service moet meer omzet opleveren en maakt deel uit van de strategie om duurzamer te produceren.

Made.com vestigt flagshipstore aan het Rokin

08/03/2017

Made.com opent in april een flagshipstore aan het Rokin in Amsterdam. De meubelverkoper maakt daarbij gebruik van de ruimte die ontstond na het verdwijnen van V&D.

Vrouwen mogen dan toch nog steeds binnen bij Only for Men

02/03/2017

(update) Vrouwen blijven welkom in de vijftien winkels van de Nederlandse modeketen Only for Men. "Mannen winkelen het liefst alleen of met hun vrienden", klonk het, maar die communicatie is nu herroepen.

Ikea Hasselt wordt 'speeltuin' met virtuele keukens

28/02/2017

Woonwinkelketen Ikea gaat in drie van zijn woonwarenhuizen een virtuele keuken aan zijn klanten aanbieden. De applicaties worden getest in winkels in Canada en Zweden, maar ook in Hasselt.

Topform stelt nieuwe strategie richting 2020 voor

14/02/2017

Meubelmerk Topform heeft onlangs zijn nieuwe strategie voorgesteld aan zijn dealers. Het merk belooft alvast dat de samenwerking hechter wordt, de slagkracht groter en de marges voor de dealers hoger.

Back to top