BINNEN lanceert 360 graden-marketingcampagne

BINNEN lanceert 360 graden-marketingcampagne

Winkelketen BINNEN lanceert een '360 graden'-marketingcampagne, waarin voor elke fase van de consument een specifiek marketinginstrument werd ontwikkeld.

Op zoveel mogelijk manieren bereiken

Daarbij worden onder andere nieuwsbrieven, stoepbordposters, banners, Google AdWords en sociale media zoals Pinterest en Facebook gebruikt om de consument op zoveel mogelijk manieren te bereiken.

 

Daarnaast zal het hele jaar in het teken staan van het 12,5 jarig bestaan van BINNEN, dat in 2004 boven de doopvont werd gehouden en momenteel dertig aangesloten ondernemers telt. De twee nieuwste aangesloten ondernemers zijn Busscher woonadviseurs uit Denekamp en Kort Woonkomfort uit Leek.

 

BINNEN is een onderdeel van retailservice-organisatie Euretco en is gespecialiseerd in vloeren en raamdecoratie. Het zet daarbij sterk in op de online 'customer journey', waarbij ook elke ondernemer over een eigen microsite beschikt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Topform stelt nieuwe strategie richting 2020 voor

14/02/2017

Meubelmerk Topform heeft onlangs zijn nieuwe strategie voorgesteld aan zijn dealers. Het merk belooft alvast dat de samenwerking hechter wordt, de slagkracht groter en de marges voor de dealers hoger.

Nieuw Hoog Catharijne verwelkomt nu ook Nike

13/02/2017

In het vernieuwde winkelcentrum Hoog Catharijne, dat dit voorjaar de deuren moet heropenen, gaat nu ook Nike een winkel openen. Ook heel wat andere nationale en internationale retailmerken krijgen er een plaatsje.

Webwinkels met goedkope designermeubels moeten deuren sluiten

09/02/2017

Door een wijziging in de Britse copyrightwet, waardoor die nu gelijk loopt met die van de rest van de Europese Unie, moeten heel wat webwinkels waar goedkope varianten van designermeubels worden verkocht, de deuren sluiten.

De Mandemakers Groep maakt verlies, moederbedrijf is winstgevend

08/02/2017

De Mandemakers Groep, het bedrijf boven ketens als Keukenconcurrent, Sanders en Morres, heeft in 2015 opnieuw fiks verlies gemaakt. Volgens financieel directeur Jeroen Maan is dat echter geen probleem, omdat het moederbedrijf van DMG wel winstgevend is.

Euretco lanceert The Athlete’s Foot in België

07/02/2017

De internationale sneakerketen The Athlete’s Foot komt met hoge ambities naar België. Euretco lanceert het concept als masterfranchisenemer en is volop in gesprek met kandidaat-ondernemers. 

Ikea neemt belang in plasticverwerker

03/02/2017

De Zweedse Ikea-groep heeft een minderheidsbelang van 15% genomen in de Morssinkhof Rymoplast Group, een Nederlands recyclingbedrijf voor plastic materialen. De woongigant laat met de investering het belang van een circulaire economie zien.

Back to top