BINNEN lanceert 360 graden-marketingcampagne

BINNEN lanceert 360 graden-marketingcampagne

Winkelketen BINNEN lanceert een '360 graden'-marketingcampagne, waarin voor elke fase van de consument een specifiek marketinginstrument werd ontwikkeld.

Op zoveel mogelijk manieren bereiken

Daarbij worden onder andere nieuwsbrieven, stoepbordposters, banners, Google AdWords en sociale media zoals Pinterest en Facebook gebruikt om de consument op zoveel mogelijk manieren te bereiken.

 

Daarnaast zal het hele jaar in het teken staan van het 12,5 jarig bestaan van BINNEN, dat in 2004 boven de doopvont werd gehouden en momenteel dertig aangesloten ondernemers telt. De twee nieuwste aangesloten ondernemers zijn Busscher woonadviseurs uit Denekamp en Kort Woonkomfort uit Leek.

 

BINNEN is een onderdeel van retailservice-organisatie Euretco en is gespecialiseerd in vloeren en raamdecoratie. Het zet daarbij sterk in op de online 'customer journey', waarbij ook elke ondernemer over een eigen microsite beschikt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Leen Bakker krijgt klachten rond misleidende stuntprijs

01/08/2017

De Nederlandse woonketen Leen Bakker heeft heel wat klachten gekregen rond een hoogslaper die het op de webshop voor een bijzonder lage prijs aanbood, maar die het nu weigert te leveren. Het spreekt van een technische fout.

Beter Bed ziet omzet alweer groeien

14/07/2017

De omzet van de Beter Bed Holding is in het tweede kwartaal van 2017 met 5,3% gegroeid ten opzichte van een jaar eerder, naar 94,6 miljoen euro. Ook zonder de overname van Sängjätten was er nog een mooie groei.

CEO Aart Roos verlaat Koninklijke Auping

13/07/2017

Ceo Aart Roos neemt per 1 september afscheid van Koninklijke Auping na er vijf jaar aan het roer te hebben gestaan. Lucas Boreel gaat zijn opvolging regelen.

Overname Leen Bakker helemaal afgerond

11/07/2017

Blokker Holding heeft in een persbericht laten weten dat de verkoop van woonketen Leen Bakker aan Gilde Equity Management helemaal is afgerond. Een exact overnamebedrag werd echter niet vrijgegeven.

4 procent loonsverhoging in nieuwe cao Ikea

03/07/2017

De werknemers van Ikea in Nederland krijgen volgens een principeakkoord rond de nieuwe cao bij de woonwinkelketen een loonsverhoging van bijna 4%. Ze krijgen ook meer zeggenschap over de eigen werktijden.

Apple en Ikea stappen samen in augmented reality

23/06/2017

Technologiebedrijf Apple en woonketen Ikea werken samen aan een app met augmented reality, die in de herfst van dit jaar moet verschijnen. Met die app moeten klanten eenvoudig kunnen zien hoe een mogelijke aankoop in hun interieur past.

Back to top