BINNEN lanceert 360 graden-marketingcampagne

BINNEN lanceert 360 graden-marketingcampagne

Winkelketen BINNEN lanceert een '360 graden'-marketingcampagne, waarin voor elke fase van de consument een specifiek marketinginstrument werd ontwikkeld.

Op zoveel mogelijk manieren bereiken

Daarbij worden onder andere nieuwsbrieven, stoepbordposters, banners, Google AdWords en sociale media zoals Pinterest en Facebook gebruikt om de consument op zoveel mogelijk manieren te bereiken.

 

Daarnaast zal het hele jaar in het teken staan van het 12,5 jarig bestaan van BINNEN, dat in 2004 boven de doopvont werd gehouden en momenteel dertig aangesloten ondernemers telt. De twee nieuwste aangesloten ondernemers zijn Busscher woonadviseurs uit Denekamp en Kort Woonkomfort uit Leek.

 

BINNEN is een onderdeel van retailservice-organisatie Euretco en is gespecialiseerd in vloeren en raamdecoratie. Het zet daarbij sterk in op de online 'customer journey', waarbij ook elke ondernemer over een eigen microsite beschikt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

èggo viert tiende verjaardag met nieuw concept

11/10/2017

Keukenproducent èggo viert dit jaar zijn tiende verjaardag en daarom zet het bedrijf de komende jaren een flinke stap voorwaarts. Zo komt er een nieuw winkelconcept en een verdere internationale expansie.

Ikea groeit met 4%, maar wil meer via webverkoop

10/10/2017

De omzet van de Zweedse woonketen Ikea is in het voorbije boekjaar met 3,8% gegroeid naar 34,1 miljard euro. In Nederland lag de groei net iets hoger en in België was er zelfs een nog sterkere groei.

Leen Bakker wint pleit rond goedkope hoogslapers

02/10/2017

Woonketen Leen Bakker heeft gelijk gekregen in een zaak rond hoogslapers die bijzonder goedkoop online werden aangeboden. Het bedrijf wilde die niet leveren, omdat de lage prijs volgens hen een fout was.

Alibaba zet Ikea-achtige keten op

26/09/2017

De Chinese online retailgroep Alibaba heeft in Hangzhou zijn eerste fysieke Ikea-achtige Home Times-woonwarenhuis geopend. Voor het einde van het jaar komen er vier bij, volgend jaar staan er nog vijftien op de planning.

Stuntte Leen Bakker eerder al met bedden?

19/09/2017

Leen Bakker zou vorig jaar al hebben gestunt met een spotgoedkope hoogslaper. Dat zegt de advocaat van de misnoegde klanten die een hoogslaper aan stuntprijs kochten, maar deze niet geleverd kregen omdat het volgens de woonketen "een fout" betrof.

Designlabel Serax heeft nieuwe grootaandeelhouder

07/09/2017

Investeringsmaatschappij Buysse & Partners heeft designplatform Serax gekocht. Dat platform verkoopt onder meer ontwerpen van BV’s als Pascale Naessens (foto) en Sergio Herman. De nieuwe eigenaar wil het assortiment verbreden en ziet ook kansen in het buitenland.

Back to top