Leen Bakker wil omnichannel nationaal uitrollen

Leen Bakker wil omnichannel nationaal uitrollen

Interieurwinkel Leen Bakker wil een nieuw concept waar de focus op omnichannel ligt, na succesvolle resultaten van een test in vijf winkels, nu landelijk uitrollen.

Dynamische prijzen

Via kiosken en tablets hebben klanten toegang tot het volledige assortiment van Leen Bakker en kunnen ze in de winkels onmiddellijk online bestellen. De keten wil er zo voor zorgen dat klanten steeds toegang hebben tot alle producten.

 

Leen Bakker wil ook dynamische prijzen gaan gebruiken, waarbij rekening wordt gehouden met de prijzen van concurrenten. Dat is een praktijk die bij sommige supermarkten al volledig ingeburgerd is. Ook wil het online bestellingen al binnen een uur aan huis leveren door gebruik te maken van de stock van de fysieke winkels, vernam RetailNews.

 

"We willen de nummer één in e-commerce in de Benelux worden", zegt directeur inkoop en communicatie Wim Braafhart daarover. Leen Bakker maakt deel uit van de Blokker Holding, die bij Blokker ook sterk is aan het inzetten op de uitbouw van omnichannel.

Tags: