Nieuw winkelconcept, logo en slogan voor Leen Bakker

Nieuw winkelconcept, logo en slogan voor Leen Bakker

Interieurketen Leen Bakker gaat in al zijn filialen en online een nieuw concept doorvoeren. Leen Bakker wil met het nieuwe concept zich vooral richten op de beleving in de winkel. Enkele filialen hebben al een transformatie ondergaan.

Meer focus op diensten

Binnen het nieuwe concept zal er ook aandacht zijn voor de verschillende diensten van de keten, zoals de bezorgservice en de maakservice voor gordijnen. Op de website zal er daarnaast een digitale opmeet-optie komen voor gordijnen. In een aantal winkels zal ook een proefproject starten met tablets voor de winkelmedewerkers.

 

Leen Bakker wil ook meer maatwerk bieden aan zijn klanten. Zo komt het met een eigen bankencollectie UMIX, waarbij klanten zelf de samenstelling, stof en kleur kunnen bepalen.

 

De vernieuwde winkels van Leen Bakker zullen een aangenamere sfeer bieden en ook het logo en de slogan van de keten worden aangepast. Zo verdwijnt na vijftien jaar het rood-blauwe logo met uitroepteken. De slogan "leuk wonen hoeft niet duur te zijn" wordt vervangen door "óók Leen Bakker".

Tags: