Nieuw winkelconcept, logo en slogan voor Leen Bakker | RetailDetail

Nieuw winkelconcept, logo en slogan voor Leen Bakker

Nieuw winkelconcept, logo en slogan voor Leen Bakker

Interieurketen Leen Bakker gaat in al zijn filialen en online een nieuw concept doorvoeren. Leen Bakker wil met het nieuwe concept zich vooral richten op de beleving in de winkel. Enkele filialen hebben al een transformatie ondergaan.

Meer focus op diensten

Binnen het nieuwe concept zal er ook aandacht zijn voor de verschillende diensten van de keten, zoals de bezorgservice en de maakservice voor gordijnen. Op de website zal er daarnaast een digitale opmeet-optie komen voor gordijnen. In een aantal winkels zal ook een proefproject starten met tablets voor de winkelmedewerkers.

 

Leen Bakker wil ook meer maatwerk bieden aan zijn klanten. Zo komt het met een eigen bankencollectie UMIX, waarbij klanten zelf de samenstelling, stof en kleur kunnen bepalen.

 

De vernieuwde winkels van Leen Bakker zullen een aangenamere sfeer bieden en ook het logo en de slogan van de keten worden aangepast. Zo verdwijnt na vijftien jaar het rood-blauwe logo met uitroepteken. De slogan "leuk wonen hoeft niet duur te zijn" wordt vervangen door "óók Leen Bakker".

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Blokker ziet Belgische omzet fors dalen en directie afslanken

17/07/2018

De problemen voor Blokker blijven aanhouden: het bestuur wordt verder ingekrompen (van acht naar vijf), net zoals de omzet in de Belgische winkels (-21%). 

Chinese webreus zet aanval op Italië in

11/07/2018

De Chinese webreus JD.com wil gaan uitbreiden naar Italië. Het zou voor de grote rivaal van Alibaba het tweede Europese kantoor op korte tijd betekenen.

Steinhoff in de problemen - en in de uitverkoop?

05/07/2018

Steinhoff, na Ikea het grootste woonwinkelbedrijf ter wereld, heeft dringend geld nodig om een faillissement te vermijden. Een van de concrete pistes is de verkoop van zijn succesvolle keten van kleding en huishoudartikelen Pepco.

H&M breidt Home-collectie uit

03/07/2018

Modegroep H&M breidt het assortiment van H&M Home uit met onder meer meubelen en lampen. In steeds meer winkels komen ook shop-in-shops met het interieurgamma.

Home24 nieuw succesverhaal voor Rocket Internet

18/06/2018

Investeringsgroep Rocket Internet bracht na Zalando, HelloFresh en Delivery Hero afgelopen vrijdag ook de online meubelwinkel Home24 met succes naar de beurs. Met het opgehaalde geld wil de webshop zijn groei versnellen.

Ikea wil alleen nog hernieuwbare materialen

08/06/2018

Ikea stelt zich forse duurzaamheidsdoelstellingen: de woonketen wil klimaatpositief worden tegen 2030 en al eind volgend jaar alle plastic wegwerpproducten bannen.