Topform stelt nieuwe strategie richting 2020 voor

Topform stelt nieuwe strategie richting 2020 voor

Meubelmerk Topform heeft onlangs zijn nieuwe strategie voorgesteld aan zijn dealers. Het merk belooft alvast dat de samenwerking hechter wordt, de slagkracht groter en de marges voor de dealers hoger.

Nieuwe huisstijl

“De collectie wordt opnieuw opgebouwd, met eenduidigheid als rode draad, we ontwikkelen een nieuw beeldmerk, een nieuwe huisstijl, een nieuwe website en een actueel winkelbeeld op 450 vierkante meter met eigentijdse instore communicatie. Je zou kunnen zeggen dat het icoon Topform weer helemaal toekomstbestendig wordt gemaakt”, aldus algemeen directeur Dick Noltee.

 

Daarbij zal er ook intensiever samengewerkt worden met de verschillende zelfstandige ondernemers. “Je kunt een merk alleen uitbouwen en krachtig maken in het groeiende concurrentieveld als je een stukje eigenheid inlevert ten gunste van de collectiviteit,” meent Noltee. “Uiteindelijk is het in het belang van zowel dealers als leveranciers wanneer Topform een uitstekend renderend designlabel kan zijn, met kwalitatief hoogwaardige en tegelijk betaalbare meubelen voor zitten, eten en opbergen, en een stevige landelijke dekking heeft met een minimum van een 35-tal winkels.”

 

In De Woonindustrie in Nieuwegein gaat Topform binnenkort ook de winkel anno 2020 tonen, zodat dealers en geïnteresseerde ondernemers daar in gesprek kunnen gaan over de nieuwe koers van het merk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Unilever gaat harder besparen en margarines afstoten

06/04/2017

In de nasleep van de overnamepoging door Kraft Heinz heeft Unilever een aantal plannen gelanceerd om zijn aandeelhouders tevreden te houden. Zo zal het de komende jaren harder besparen, eigen aandelen inkopen en zijn smeersels definitief van de hand doen.

Ikea presenteert woonkamer van de toekomst

04/04/2017

Ikea presenteert deze week de woonkamer van de toekomst. Het woonwarenhuis opent tijdens de Milanese designweek Salone del Mobile het Ikea Festival Let's Make Room for Life.

De Londense City is verlekkerd op Action

30/03/2017

Volgens de Britse zakenbank Morgan Stanley is de Benelux-discounter Action zo’n 10 miljard euro waard. En dat is dan nog “een conservatieve rekenoefening”. Grootaandeelhouder 3i zag de koers van zijn aandeel meteen flink stijgen.

Omzetstijging maar winstdaling voor Beter Bed

17/03/2017

De Beter Bed Holding heeft zijn omzet in 2016 met 6,5% de hoogte weten in te stuwen, maar het zag ook zijn nettowinst met meer dan 15% dalen. Die winstdaling wijt het bedrijf aan hogere kosten.

Auping gaat bedden leasen

16/03/2017

Beddenfabrikant Auping start dit jaar met het leasen van bedden aan consumenten en bedrijven. De nieuwe service moet meer omzet opleveren en maakt deel uit van de strategie om duurzamer te produceren.

Vastned legt focus op enkele Europese steden

09/03/2017

Het Nederlandse vastgoedbedrijf Vastned heeft een strategie-update naar buiten gebracht, waarin het aanduidt te zullen focussen op groei in vijf Europese steden: Amsterdam, Antwerpen, Madrid, Parijs en Barcelona.

Back to top