Topform stelt nieuwe strategie richting 2020 voor

Topform stelt nieuwe strategie richting 2020 voor

Meubelmerk Topform heeft onlangs zijn nieuwe strategie voorgesteld aan zijn dealers. Het merk belooft alvast dat de samenwerking hechter wordt, de slagkracht groter en de marges voor de dealers hoger.

Nieuwe huisstijl

“De collectie wordt opnieuw opgebouwd, met eenduidigheid als rode draad, we ontwikkelen een nieuw beeldmerk, een nieuwe huisstijl, een nieuwe website en een actueel winkelbeeld op 450 vierkante meter met eigentijdse instore communicatie. Je zou kunnen zeggen dat het icoon Topform weer helemaal toekomstbestendig wordt gemaakt”, aldus algemeen directeur Dick Noltee.

 

Daarbij zal er ook intensiever samengewerkt worden met de verschillende zelfstandige ondernemers. “Je kunt een merk alleen uitbouwen en krachtig maken in het groeiende concurrentieveld als je een stukje eigenheid inlevert ten gunste van de collectiviteit,” meent Noltee. “Uiteindelijk is het in het belang van zowel dealers als leveranciers wanneer Topform een uitstekend renderend designlabel kan zijn, met kwalitatief hoogwaardige en tegelijk betaalbare meubelen voor zitten, eten en opbergen, en een stevige landelijke dekking heeft met een minimum van een 35-tal winkels.”

 

In De Woonindustrie in Nieuwegein gaat Topform binnenkort ook de winkel anno 2020 tonen, zodat dealers en geïnteresseerde ondernemers daar in gesprek kunnen gaan over de nieuwe koers van het merk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Omzetstijging maar winstdaling voor Beter Bed

17/03/2017

De Beter Bed Holding heeft zijn omzet in 2016 met 6,5% de hoogte weten in te stuwen, maar het zag ook zijn nettowinst met meer dan 15% dalen. Die winstdaling wijt het bedrijf aan hogere kosten.

Auping gaat bedden leasen

16/03/2017

Beddenfabrikant Auping start dit jaar met het leasen van bedden aan consumenten en bedrijven. De nieuwe service moet meer omzet opleveren en maakt deel uit van de strategie om duurzamer te produceren.

Vastned legt focus op enkele Europese steden

09/03/2017

Het Nederlandse vastgoedbedrijf Vastned heeft een strategie-update naar buiten gebracht, waarin het aanduidt te zullen focussen op groei in vijf Europese steden: Amsterdam, Antwerpen, Madrid, Parijs en Barcelona.

Made.com vestigt flagshipstore aan het Rokin

08/03/2017

Made.com opent in april een flagshipstore aan het Rokin in Amsterdam. De meubelverkoper maakt daarbij gebruik van de ruimte die ontstond na het verdwijnen van V&D.

Ikea Hasselt wordt 'speeltuin' met virtuele keukens

28/02/2017

Woonwinkelketen Ikea gaat in drie van zijn woonwarenhuizen een virtuele keuken aan zijn klanten aanbieden. De applicaties worden getest in winkels in Canada en Zweden, maar ook in Hasselt.

Nieuw Hoog Catharijne verwelkomt nu ook Nike

13/02/2017

In het vernieuwde winkelcentrum Hoog Catharijne, dat dit voorjaar de deuren moet heropenen, gaat nu ook Nike een winkel openen. Ook heel wat andere nationale en internationale retailmerken krijgen er een plaatsje.

Back to top