Topform stelt nieuwe strategie richting 2020 voor

Topform stelt nieuwe strategie richting 2020 voor

Meubelmerk Topform heeft onlangs zijn nieuwe strategie voorgesteld aan zijn dealers. Het merk belooft alvast dat de samenwerking hechter wordt, de slagkracht groter en de marges voor de dealers hoger.

Nieuwe huisstijl

“De collectie wordt opnieuw opgebouwd, met eenduidigheid als rode draad, we ontwikkelen een nieuw beeldmerk, een nieuwe huisstijl, een nieuwe website en een actueel winkelbeeld op 450 vierkante meter met eigentijdse instore communicatie. Je zou kunnen zeggen dat het icoon Topform weer helemaal toekomstbestendig wordt gemaakt”, aldus algemeen directeur Dick Noltee.

 

Daarbij zal er ook intensiever samengewerkt worden met de verschillende zelfstandige ondernemers. “Je kunt een merk alleen uitbouwen en krachtig maken in het groeiende concurrentieveld als je een stukje eigenheid inlevert ten gunste van de collectiviteit,” meent Noltee. “Uiteindelijk is het in het belang van zowel dealers als leveranciers wanneer Topform een uitstekend renderend designlabel kan zijn, met kwalitatief hoogwaardige en tegelijk betaalbare meubelen voor zitten, eten en opbergen, en een stevige landelijke dekking heeft met een minimum van een 35-tal winkels.”

 

In De Woonindustrie in Nieuwegein gaat Topform binnenkort ook de winkel anno 2020 tonen, zodat dealers en geïnteresseerde ondernemers daar in gesprek kunnen gaan over de nieuwe koers van het merk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Nieuw Hoog Catharijne verwelkomt nu ook Nike

13/02/2017

In het vernieuwde winkelcentrum Hoog Catharijne, dat dit voorjaar de deuren moet heropenen, gaat nu ook Nike een winkel openen. Ook heel wat andere nationale en internationale retailmerken krijgen er een plaatsje.

Webwinkels met goedkope designermeubels moeten deuren sluiten

09/02/2017

Door een wijziging in de Britse copyrightwet, waardoor die nu gelijk loopt met die van de rest van de Europese Unie, moeten heel wat webwinkels waar goedkope varianten van designermeubels worden verkocht, de deuren sluiten.

De Mandemakers Groep maakt verlies, moederbedrijf is winstgevend

08/02/2017

De Mandemakers Groep, het bedrijf boven ketens als Keukenconcurrent, Sanders en Morres, heeft in 2015 opnieuw fiks verlies gemaakt. Volgens financieel directeur Jeroen Maan is dat echter geen probleem, omdat het moederbedrijf van DMG wel winstgevend is.

Ikea neemt belang in plasticverwerker

03/02/2017

De Zweedse Ikea-groep heeft een minderheidsbelang van 15% genomen in de Morssinkhof Rymoplast Group, een Nederlands recyclingbedrijf voor plastic materialen. De woongigant laat met de investering het belang van een circulaire economie zien.

Sterke groei voor Carpetright in derde kwartaal

31/01/2017

In het derde kwartaal van zijn boekjaar 2016 heeft Carpetright opnieuw met positieve cijfers weten aan te knopen. In de eerste helft van het jaar kreunde Carpetright nog onder moeilijke marktomstandigheden.

Online matrasverkoper Simba nu ook in Nederland

26/01/2017

Het Britse Simba, dat online matrassen verkoopt, is nu ook beschikbaar voor Nederlandse klanten. Daarmee zet de webshop zijn snelle expansie verder. Binnen anderhalf jaar wil Simba te vinden zijn in 24 landen.

Back to top