Zeeman presenteert designercollectie

De door designer Bas Kosters ontworpen lijn met nachtkleding en ondergoed is vanaf maandag te koop bij de tweehonderd winkels van de keten in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland. De prijzen van de kledinglijn beginnen al bij 2,99 euro.

De collectie staat bekend onder de naam Bas for Zeeman en bestaat onder meer uit pyjamabroeken, slaapshirts, nachthemden, hipsters en onderbroeken voor zowel heren als dames. De collectie is geïnspireerd op Amerikaanse sportswear uit de jaren zeventig en prints die zijn gebaseerd op tatoeages van zeelieden.

Kernwaarden


Bas Kosters is zelf erg blij met de samenwerking met de kledingketen.  ‘Zeeman is een bedrijf waarin ik veel overeenkomsten zie met mijn eigen kernwaarden. Deze bijzondere samenwerking maakt het mogelijk dat mijn kleding toegankelijk wordt voor een breder (inter)nationaal publiek. Ik ben van mening dat alle bedrijven die kleding maken het spectrum van de mode bepalen. Te gek dat onze werelden hier samen zijn gekomen.'

Zeeman timmert al enkele maanden aan de weg met innovatieve en aparte acties. Zo zette het bedrijf de Amsterdam Fashion Week op zijn kop met de lancering van het merk Frank en kwam het bedrijf met een handleiding die klanten konden gebruiken om zelf gaten in hun spijkerbroek te kippen.

De door designer Bas Kosters ontworpen lijn met nachtkleding en ondergoed is vanaf maandag te koop bij de tweehonderd winkels van de keten in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland. De prijzen van de kledinglijn beginnen al bij 2,99 euro.

De collectie staat bekend onder de naam Bas for Zeeman en bestaat onder meer uit pyjamabroeken, slaapshirts, nachthemden, hipsters en onderbroeken voor zowel heren als dames. De collectie is geïnspireerd op Amerikaanse sportswear uit de jaren zeventig en prints die zijn gebaseerd op tatoeages van zeelieden.

Kernwaarden


Bas Kosters is zelf erg blij met de samenwerking met de kledingketen.  ‘Zeeman is een bedrijf waarin ik veel overeenkomsten zie met mijn eigen kernwaarden. Deze bijzondere samenwerking maakt het mogelijk dat mijn kleding toegankelijk wordt voor een breder (inter)nationaal publiek. Ik ben van mening dat alle bedrijven die kleding maken het spectrum van de mode bepalen. Te gek dat onze werelden hier samen zijn gekomen.'

Zeeman timmert al enkele maanden aan de weg met innovatieve en aparte acties. Zo zette het bedrijf de Amsterdam Fashion Week op zijn kop met de lancering van het merk Frank en kwam het bedrijf met een handleiding die klanten konden gebruiken om zelf gaten in hun spijkerbroek te kippen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Back to top