Zeeman presenteert designercollectie

De door designer Bas Kosters ontworpen lijn met nachtkleding en ondergoed is vanaf maandag te koop bij de tweehonderd winkels van de keten in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland. De prijzen van de kledinglijn beginnen al bij 2,99 euro.

De collectie staat bekend onder de naam Bas for Zeeman en bestaat onder meer uit pyjamabroeken, slaapshirts, nachthemden, hipsters en onderbroeken voor zowel heren als dames. De collectie is geïnspireerd op Amerikaanse sportswear uit de jaren zeventig en prints die zijn gebaseerd op tatoeages van zeelieden.

Kernwaarden


Bas Kosters is zelf erg blij met de samenwerking met de kledingketen.  ‘Zeeman is een bedrijf waarin ik veel overeenkomsten zie met mijn eigen kernwaarden. Deze bijzondere samenwerking maakt het mogelijk dat mijn kleding toegankelijk wordt voor een breder (inter)nationaal publiek. Ik ben van mening dat alle bedrijven die kleding maken het spectrum van de mode bepalen. Te gek dat onze werelden hier samen zijn gekomen.'

Zeeman timmert al enkele maanden aan de weg met innovatieve en aparte acties. Zo zette het bedrijf de Amsterdam Fashion Week op zijn kop met de lancering van het merk Frank en kwam het bedrijf met een handleiding die klanten konden gebruiken om zelf gaten in hun spijkerbroek te kippen.

De door designer Bas Kosters ontworpen lijn met nachtkleding en ondergoed is vanaf maandag te koop bij de tweehonderd winkels van de keten in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland. De prijzen van de kledinglijn beginnen al bij 2,99 euro.

De collectie staat bekend onder de naam Bas for Zeeman en bestaat onder meer uit pyjamabroeken, slaapshirts, nachthemden, hipsters en onderbroeken voor zowel heren als dames. De collectie is geïnspireerd op Amerikaanse sportswear uit de jaren zeventig en prints die zijn gebaseerd op tatoeages van zeelieden.

Kernwaarden


Bas Kosters is zelf erg blij met de samenwerking met de kledingketen.  ‘Zeeman is een bedrijf waarin ik veel overeenkomsten zie met mijn eigen kernwaarden. Deze bijzondere samenwerking maakt het mogelijk dat mijn kleding toegankelijk wordt voor een breder (inter)nationaal publiek. Ik ben van mening dat alle bedrijven die kleding maken het spectrum van de mode bepalen. Te gek dat onze werelden hier samen zijn gekomen.'

Zeeman timmert al enkele maanden aan de weg met innovatieve en aparte acties. Zo zette het bedrijf de Amsterdam Fashion Week op zijn kop met de lancering van het merk Frank en kwam het bedrijf met een handleiding die klanten konden gebruiken om zelf gaten in hun spijkerbroek te kippen.

Tags: