Zeeman schokt Amsterdam Fashion Week

Zeeman heeft het Nederlandse modewereldje dit weekend goed bij de lurven genomen. Tijdens Amsterdam International Fashion Week stapte de textielketen zowaar mee op de prestigieuze catwalk, zonder dat iemand het door had. Simpelweg om aan te tonen dat ‘er goed uitzien niet duur hoeft te zijn’.

 

Speciaal voor de gelegenheid creëerde Zeeman een nieuw prêt-à-portermerk, onder de naam Frank. Het merk werd met heel wat tamtam aangekondigd en zou op de catwalk van de Fashion Week voor het eerst het daglicht zien. De knappe communicatie verzweeg in alle talen elke band met de discount-moderetailer en wekte de verwachting een nieuwe luxedesignmerk te lanceren.

 

Ook tijdens het défilé kon Zeeman de schijn hoog houden. Pas aan het eind reveleerde Frank zijn geheim. Een geslaagde stunt, zo klinkt het eensluidend. Om er ook nog munt uit te slaan, biedt Zeeman de Frank-collectie te koop aan in zijn webshop.

 

{youtubejw}f1lJxbX04lE{/youtubejw}

Zeeman heeft het Nederlandse modewereldje dit weekend goed bij de lurven genomen. Tijdens Amsterdam International Fashion Week stapte de textielketen zowaar mee op de prestigieuze catwalk, zonder dat iemand het door had. Simpelweg om aan te tonen dat ‘er goed uitzien niet duur hoeft te zijn’.

 

Speciaal voor de gelegenheid creëerde Zeeman een nieuw prêt-à-portermerk, onder de naam Frank. Het merk werd met heel wat tamtam aangekondigd en zou op de catwalk van de Fashion Week voor het eerst het daglicht zien. De knappe communicatie verzweeg in alle talen elke band met de discount-moderetailer en wekte de verwachting een nieuwe luxedesignmerk te lanceren.

 

Ook tijdens het défilé kon Zeeman de schijn hoog houden. Pas aan het eind reveleerde Frank zijn geheim. Een geslaagde stunt, zo klinkt het eensluidend. Om er ook nog munt uit te slaan, biedt Zeeman de Frank-collectie te koop aan in zijn webshop.

 

{youtubejw}f1lJxbX04lE{/youtubejw}

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Mexx opnieuw in Nederlandse handen

16/08/2017

De merknaam Mexx is opnieuw in Nederlandse handen na de overname door de RNF Holding uit de handen van de Turkse Eroglu Holding. De winkels, het personeel en de voorraden zijn geen onderdeel van de deal.

Schoenenmerk Bally in de etalage

16/08/2017

Het Oostenrijkse investeringsbedrijf JAB Holding wil het Zwitserse schoenenmerk Bally van de hand doen en mikt daarbij op een verkoopprijs van minstens 600 miljoen euro. Eerder verkocht JAB ook al schoenenmerk Jimmy Choo.

Crocs verliest strijd rond patent

14/08/2017

Schoenenfabrikant Crocs heeft een zaak verloren rond het patent waarin het design van de schoenen wordt vastgelegd. Volgens de Amerikaanse Patent and Trademark Office (USPTO) voerde een ander bedrijf al langer een gelijkaardig design.

Coolcat nog dieper in de rode cijfers

14/08/2017

Modeketen Coolcat, onderdeel van de groep rond ondernemer Roland Kahn, is er in 2016 niet in geslaagd om het verlies terug te dringen. Integendeel: er werd meer dan de helft meer verlies gemaakt dan een jaar eerder.

Doorstart Tuunte zeker een mogelijkheid

11/08/2017

De curator van het failliet verklaarde Tuunte Fashion zegt dat er een grote kans is op een doorstart van de modeketen. Er hebben zich al een aantal partijen gemeld en alle winkels blijven voorlopig gewoon geopend.

Zalando groeit opnieuw met meer dan 20 procent

10/08/2017

Het Duitse Zalando heeft in het tweede kwartaal van 2017 net de doelstelling van een groei van meer dan 20% gehaald. Ook voor het volledige boekjaar gaat het nog altijd uit van een groei tussen 20 en 25%.

Back to top