RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • España - ES
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • RE-TALE(S)
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • España - ES
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • RE-TALE(S)
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Kjell Bries
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Deze sprekers treden aan op het RetailDetail Omnichannel Congress

icon
Algemeen12 februari, 2018

Met Jan Huysmans (Bol.com), Hans Carpels (Euronics International), Matthias De Clercq (Coolblue), Lionel Soccal (Google), Carole Lamarque (Duval Union) en Thierry Moubax (Bpost) voegt RetailDetail enkele boeiende namen toe aan het programma.

Online marktplaatsen

Onder de titel ‘What’s next in omnichannel retail?’ gaat RetailDetail op 1 maart op zoek naar succesfactoren en beste praktijken voor retailers die klaar willen staan voor de nieuwe uitdagingen die zich aandienen. Hoe pak je ‘phygital retail’ nu het best aan? Hoe digitaliseer je de marketingafdeling en krijg je je medewerkers aan boord? Hoe ga je om met de nieuwe GDPR-privacynormen en wat met food in e-commerce? Bestel snel je tickets via deze link, want enkele grote namen delen hun ervaringen.

 

Zoals Jan Huysmans, electronicadirecteur bij Bol.com, die tijdens een panelgesprek in dialoog gaat met retailers over online marktplaatsen. Bedoeling is om retailers inzicht te geven in de do’s-and-don’ts van het verkopen op een marktplaats als Bol.com. Niemand minder dan Gino Van Ossel (Vlerick Management School), auteur van het succesvolle boek ‘Omnichannel in retail’, leidt het debat – en het hele congres – in goede banen.

 

Retailers on stage

Nog meer retailers maken hun opwachting op het podium. Matthias De Clercq, manager Coolblue België, komt vertellen hoe een studentenbedrijfje uitgroeide tot één van de grootste e-commercebedrijven in België en Nederland dankzij een obsessieve focus op klanttevredenheid. Hij duidt de lancering van een eigen bezorgdienst, de rol van de fysieke winkels en het belang van handgeschreven kaartjes. Hans Carpels, president Euronics International (bij ons bekend van Selexion en Selexion Clix) schetst dan weer de uitdagingen en valkuilen van omnichannelretail in de elektromarkt.

 

Privacy is voor retailers een belangrijk marketing- en communicatiemiddel in plaats van gewoonweg een wettelijke beperking, meent Carole Lamarque van Duval Union. Zij illustreert de ongelooflijke mogelijkheden die GDRP met zich meebrengt.

 

Google lanceert dit jaar nieuwe meetinstrumenten waarmee retailers de impact van digitale campagnes kunnen meten op het aantal bezoekers in de fysieke winkel. Industriemanager Lionel Soccal weet er meer over. Thierry Moubax, vicepresident marketing, product & pricing Europe bij Bpost, leert retailers hoe ze hun omnichannelstrategie kunnen verbeteren met een speciale focus op de ‘last mile’.

 

Reserveer nu je tickets

Het RetailDetail Omnichannel Congress vindt plaats op donderdag 1 maart in Utopolis Mechelen. Wacht niet te lang met het bestellen van je tickets, want de inschrijvingen lopen volop. Via deze link vind je meer informatie over het programma en kan je je plaatsen reserveren. Boeiende inhoud en kansrijke netwerkmomenten gegarandeerd!

Meer over... Algemeen
Zie meer
  • icon
    Algemeen22 december, 2025
    Italië geeft Apple boete van 100 miljoen euro wegens machtsmisbruik

    De Italiaanse mededingingsautoriteit AGCM heeft Apple een boete van 98,6 miljoen euro opgelegd wegens misbruik van zijn dominante positie op de markt voor mobiele apps.

  • icon
    Algemeen22 december, 2025
    Galeries Lafayette wil af van BHV Marais

    Galeries Lafayette is exclusieve gesprekken gestart met “een Anglo-Amerikaanse investeerder” om BHV Marais te verkopen, mogelijk al in januari. Het nieuws doorkruist de plannen van de burgemeester van Parijs, die met partners een overname en herontwikkeling tot gemengd project had voorbereid. SGM blijft het warenhuis uitbaten.

  • icon
    Algemeen22 december, 2025
    Dit waren de beste RetailDetail-interviews van 2025

    Ook afgelopen jaar sprak RetailDetail met een hele reeks straffe “industry leaders” uit binnen- en buitenland. We blikken terug op 2025 in tien toonaangevende retailgesprekken.

Meest gelezen
  • icon
    Mode25 november, 2025
    Foot Locker krijgt Aldi-veteraan Matthew Barnes aan het hoofd
  • icon
    Algemeen24 november, 2025
    Otto trekt zich (nu écht) terug uit Nederland
  • icon
    Algemeen25 november, 2025
    Alibaba gaat koste wat kost voor ‘instant retail’ en AI
  • icon
    Wonen5 december, 2025
    Ikea wil capaciteit in VS vergroten
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN