RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • España - ES
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • RE-TALE(S)
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • España - ES
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • RE-TALE(S)
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Kjell Bries
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Amsterdam Produce Summit: Hoe je success behaalt in de omnichannel toekomst

icon
Food23 oktober, 2018

(publireportage) De Amsterdam Produce Summit 2018 focust op de impact van de opwindende nieuwe wereld van omnichannelretail op de bevoorradingsketen van verse producten.

 

Internationale experts

De Amsterdam Produce Summit, een organisatie van Produce Business Magazine, zal de kracht van omnichannelretail aantonen voor de sector van verse groenten en fruit, met een uitzonderlijk en niet te missen programma van internationale retailers en experts die ongeziene presentaties zullen brengen. Het driedaagse, zeer gespecialiseerde evenement zal plaatsvinden in het prachtige Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT) in Amsterdam, van 12 tot 14 november 2018.
 

De deelnemers, een selecte groep toonaangevende opinieleiders en influencers uit de wereldwijde sectoren van de verse producten, retail en foodservice, zullen ontdekken hoe ze hun bedrijf kunnen positioneren, relevant kunnen blijven en succes kunnen behalen met het oog op de kansen en uitdagingen die omnichannelretail biedt.

 

De strijd om aankoopfrequentie

Dit is één van de meest actuele thema’s die de huidige en toekomstige verkoop van verse groenten en fruit over de hele wereld zullen bepalen. Deelnemers leren hoe retailers verse producten kunnen inzetten om hun omnichannel-inspanningen te optimaliseren en hoe de bevoorradingsketen zich kan positioneren om voordeel te halen uit dit snel evoluerende retaillandschap.
 

Jim Prevor, CEO van Produce Business, verklaart: “Slimme supermarktbedrijven zien nieuwe manieren om hun omzet en aantal winkelbezoeken per klant te verhogen door middel van bezorgen, click-and-collect en nieuwe nog te ontwikkelen manieren om meerverkoop te realiseren. Uit onderzoek blijkt dat retailers die de strijd om de aankoopfrequentie winnen, degenen zijn die zullen slagen. En aankopen van verse voeding zijn de sleutel tot die frequentie! De Amsterdam Produce Summit is de exclusieve kans om diep te graven in de rol die jij, je organisatie en de hele markt voor verse groenten en fruit zullen spelen in het succes van omnichannelretail.”

 

De sprekers

Via een conferentieprogramma getiteld ‘Retailstrategieën: succes behalen in de Omni-Channel toekomst’, zullen aanwezigen unieke inzichten horen van de beste sprekers uit alle hoeken van de wereld. Deze namen zijn al bevestigd:

· Lisa Cork, eigenaar van Fresh Produce Marketing

· Miguel Gomez, universitair hoofddocent van de universiteit van Cornell

· Stéphane Roger, Global Shopper en Retail Director van Kantar Worldpanel

· Jorg Snoeck, oprichter van RetailDetail

· Rand Waddoups, Walmart Senior Directeur Omnichannel

· Tim York, president van Markon Cooperative

· Loren Zhao, CEO van Fruitday China

Het volledige programma en meer sprekers worden binnenkort bekendgemaakt.

 

Registreer snel

De Amsterdam Produce Summit wordt georganiseerd door de makers van de bekroonde New York Produce Show en Conference en The London Produce Show and Conference. De editie 2018 begint op maandag 12 november met een speciaal VIP-diner, gevolgd op dinsdag 13 november door een dagvullende conferentie die een vakbeurs, seminars, netwerkmomenten en een cocktailreceptie ‘s avonds combineert – allemaal opgezet om ​​inkopers uit de retail-, foodservice- en groothandelswereld in contact te brengen met leveranciers van verse producten wereldwijde. De Amsterdam Produce Summit 2018 wordt op woensdag 14 november afgesloten met een exclusief bezoek aan de meest vooruitstrevende AGF-retailers van Amsterdam of aan het Europese hoofdkantoor van Robinson Fresh / CH Robinson.
 

De inschrijvingen zijn nu geopend voor The Amsterdam Produce Summit 2018, die bedrijven de gelegenheid biedt om meer te weten te komen over de institutionele, culturele en technologische veranderingen die de toekomst van de detailhandel in verse producten zullen bepalen. Reserveer uw plaats om het evenement bij te wonen online op www.amsterdamproducesummit.com. Registreer voor 31 oktober en bespaar 20%. Groepstarieven zijn van toepassing. Stuur een e-mail naar Linda Bloomfield via linda.bloomfield@producebusinessuk.com of bel +44 (0) 7711 509709 voor expositie- of sponsormogelijkheden.

 

Meer over... Food
Zie meer
  • icon
    Food24 december, 2025
    Na pizza-debat toch akkoord over btw-regels voor afhaalmaaltijden

    De Belgische federale regering heeft na weken van technische en politieke verwarring een knoop doorgehakt over de btw op meeneemmaaltijden. Vragen over wat nu precies een afhaalmaaltijd is en hoe lang een supermarktpizza houdbaar is, zorgden weliswaar eerst nog voor verhitte discussies.

  • icon
    Food23 december, 2025
    “Crisp is voor het eerst winstgevend”, maar wendt zich af van België

    Voor het eerst sinds de start in 2018 noteert online supermarkt Crisp een operationele winst – weliswaar slechts op maandniveau. Het bedrijf wil dat 2026 zijn eerste winstgevende jaar wordt en vertrekt daarom uit het distributiecentrum in Breda, dat België beleverde.

  • icon
    Food23 december, 2025
    [Interview] “Frisdrank moet je niet de hele dag drinken” (Mirco Wiegert, fritz-kola)

    De frisdrankmarkt moet van overmaatse flessen af, vindt Mirco Wiegert, CEO en medeoprichter van het duurzame merk fritz-kola. Dat zou meteen ook een einde maken aan de discussies over suiker en obesitas.

Meest gelezen
  • icon
    Wonen5 december, 2025
    Ikea wil capaciteit in VS vergroten
  • icon
    Algemeen28 november, 2025
    EU maakt van elke winkel een cashautomaat
  • icon
    Elektro11 december, 2025
    Italië eist veiligheidsgaranties van JD.com bij overname MediaMarkt
  • icon
    Food5 december, 2025
    Upfront opent eerste supermarkt en zoekt er nu al vier nieuwe
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN