RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Jorg Snoeck
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

‘Early bird’-actie voor RetailDetail Congress ‘The Future of Retail’

icon
Algemeen20 maart, 2014

Het ergste moet nog komen?

Op 24 april organiseert RetailDetail voor de derde keer zijn jaarlijkse RetailDetail Congress, dit keer met als thema ‘The Future of Retail’. De retailsector wordt immers door elkaar geschud als nooit te voren: de invloed van het internet en e-commerce laat zich steeds meer voelen, terwijl de consument ook steeds ongrijpbaarder lijkt te worden. Heeft hij trouw uit zijn woordenboek geschrapt? Kent zijn prijsgevoeligheid nog grenzen?

 

Bovendien beweren goeroes dat de grootste veranderingen zelfs nog voor ons liggen. Neem dus alvast afscheid van het verleden en maak op het RetailDetail Congress kennis met de visie op de toekomst van internationaal befaamde topsprekers, zowel tijdens de vijf voorprogramma’s als op het hoofdprogramma.

 

Vier internationale innovatieleiders

Het hoofdprogramma brengt u deze vier ‘grote meneren’:

  • Nils Müller (CEO en oprichter van trendbureau TrendOne) trakteert u op een tijdsreis naar 2021 en schetst een uitermate levendig beeld van hoe ‘multichannel commerce’ er in de toekomst uit zal zien.
  • Daniel Ropers (managing director bij bol.com) deelt zijn vooruitziende visie op hoe de fysieke retailverkoop de dieperik in gaat en de ‘clicks’ blijven groeien tot we op termijn naar een 50-50-verdeling evolueren. Ook zijn motto ‘less is more’ licht hij graag toe: we gaan naar een retailwereld waar meer van minder verkopen de sleutel is.
  • Piers Fawkes (oprichter en hoofdredacteur van PSFK & voorzitter van PSFK Labs) helpt u de moderne shopervaring beter te begrijpen. Aan de hand van het ‘PSFK Future of Retail 2014’-rapport zal hij tonen hoe retailers op het juiste moment de juiste aanbieding kunnen doen, klanten toegang kunnen geven tot een ‘community’ voor advies en de gewenste service kunnen bieden.
  • Gunter Pauli (auteur, ondernemer en stichter van ZERI) heeft zich op zijn beurt gespecialiseerd in het ontwikkelen van competitieve zakenmodellen die niet alleen toelaten de beste producten aan de laagste prijzen aan te bieden, maar ook op meerdere vlakken winst te boeken – niet alleen financieel. Groene economie? Nee, blauwe economie is de toekomst.

 

 

Wil u dit evenement niet missen? Schrijf u dan nu in, en profiteer tot 9 april van een uitzonderlijke ‘early bird’-promotie: bespaar 100 euro en betaal slechts 295 euro in plaats van 395 euro voor uw toegang.

Meer Algemeen
Bekijk meer
  • icon
    Algemeen17 juni, 2025
    Oxford Street wordt “zo snel mogelijk” autovrij

    Een voorstel om Oxford Street autovrij te maken, krijgt de overweldigende steun van lokale handelaars. De Londense winkelstraat wordt straks een voetgangerszone, in weerwil van de tegenstand.

  • icon
    Algemeen16 juni, 2025
    Is ‘agentic’ AI de toekomst van retail?

    De volgende generatie kunstmatige intelligentie zal niet enkel antwoorden geven, maar ook autonoom taken uitvoeren. ‘Agentic AI’ – zelfredzame, doelgerichte AI – belooft het retaillandschap ingrijpend te veranderen. Maar is de sector daar klaar voor?

  • icon
    Algemeen16 juni, 2025
    Bijna alle Belgische webshops overtreden de wetgeving

    Zo goed als alle Belgische webshops die doe-het-zelfmateriaal, speelgoed of babyartikelen verkopen, overtreden de wetgeving. De meeste handelaars passen hun webwinkel na een waarschuwing wel aan.

Evenementen
  • 19
    jun
    CATEGORY MANAGEMENT CONGRESS 2025
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
Meest gelezen
  • icon
    Schoonheid/verzorging13 juni, 2025
    Multipharma blijft groeien, winst smelt weg door investeringen
  • icon
    Food2 juni, 2025
    Colruyt en Delhaize weigeren nieuwe (en dure) Lay’s-verpakking
  • icon
    Vrije tijd19 mei, 2025
    Bax Music opent winkels en webshop weer
  • icon
    Mode30 mei, 2025
    Waarom Nike in België voor ontslagen vreest
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN