De ambachtelijke bakkers in Nederland vervolgen hun campagne met televisiereclame. Tussen 4 en
16 april wordt een nieuw spotje uitgezonden dat deel uitmaakt van een grotere
imagocampagne.
Het spotje wordt uitgezonden onder het motto ‘Met zorg gemaakt, met smaak gegeten’ en is bedoeld
om de ambachtelijke bakkers in Nederland een duwtje in de rug te geven. Bakkers
zien hun omzetaandeel in Nederland al jaren teruglopen omdat consumenten hun
brood bij de supermarkt kopen. Ook daalt het aantal ambachtelijke bakkers
jaarlijks.
om de ambachtelijke bakkers in Nederland een duwtje in de rug te geven. Bakkers
zien hun omzetaandeel in Nederland al jaren teruglopen omdat consumenten hun
brood bij de supermarkt kopen. Ook daalt het aantal ambachtelijke bakkers
jaarlijks.
Het spotje is een initiatief van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel en het Hoofdbedrijfschap
Ambachten. In de nieuwe spot wordt ingespeeld op de kwaliteit van ambachtelijk
brood. De spot is opgenomen bij Bakkerij Vreugdenhil in Maasdijk.
Ambachten. In de nieuwe spot wordt ingespeeld op de kwaliteit van ambachtelijk
brood. De spot is opgenomen bij Bakkerij Vreugdenhil in Maasdijk.