RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • España - ES
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • RE-TALE(S)
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • España - ES
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • RE-TALE(S)
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid

RETAIL MARKETING DAY 2025

sep 25, 12:00 - 18:00
2000
Meir 78, Stadsfeestzaal verdieping 2B
Antwerpen

“Low cost, high impact”

De blijvende impact van discountconcepten hertekent de retailmarkt in alle branches. Vanuit verschillende invalshoeken belicht dit congres het succes van lageprijzenwinkels met hun beloftes van koopkracht, eenvoud, betrouwbaarheid en duurzaamheid.

Bestel nu je ticket!

HOOFDPROGRAMMA

Het onwaarschijnlijke groeiverhaal van Action is nog lang niet ten einde: de retailer neemt dit jaar de kaap van de 3000 Europese winkels. Een verrassend, voortdurend veranderend assortiment kwaliteitsproducten tegen de laagste prijs verleidt steeds meer shoppers. Bart Raeymaekers, Regional country director Benelux, Germany, Italy, Spain & Portugal, vertelt je er meer over.

De Duitse textieldiscounter Takko Fashion gaat de komende drie jaar 300 bijkomende winkels openen in Europa. In België is de retailer nog klein, maar de ambities zijn groot. Wat zijn de succesfactoren van deze bijzondere modespeler? Je hoort het van Erwin Rutten, Country Manager NL/BE.


Retailers en marketeers worden steeds meer omringd door digitale collega’s: AI Agents die klantinteracties persoonlijker en relevanter maken én interne processen transformeren. Met inspirerende praktijkcases tonen Max Goudsmet en Yasin Hadnan van CM.com hoe Agentic AI effectief wordt ingezet binnen marketing, maar ook in combinatie met service en operatie. Ontdek hoe menselijke creativiteit en digitale innovatie samenkomen!


De Belgische retailmarkt staat onder toenemende promotionele druk. Carrefour reageerde met meer acties, extra pagina’s en een verhoogd aantal folders. Die versnelling legde zware druk op de teams en leidde tot fouten in de folderproductie. Daarom startte Carrefour samen met ADDRETAIL een transformatietraject gericht op structurele verbeteringen in processen en samenwerking. Door aankoop, sales development en marketing dichter bij elkaar te brengen, werden spanningen weggenomen, samenwerking versterkt en de basis gelegd voor automatisatie en snellere besluitvorming. In deze keynote tonen Carrefour en ADDRETAIL hoe moedige keuzes en organisatorische vernieuwing een retailer voorbereiden op de toekomst.


In een woelige modemarkt onderscheidt Primark zich met een uniek businessmodel dat blijft focussen op de fysieke winkel. Lage kosten zijn perfect verzoenbaar met duurzaamheid in de aanvoerketen. Olivier Crépin, Head of Sales, vertelt het verhaal van Primark tijdens de Retail Marketing Day!

Naar goede gewoonte is het Gino Van Ossel, Professor aan de Vlerick Business School, die de jaarlijkse Retail Marketing Day in goede banen leidt als moderator van de dag.


PRAKTISCH

  • Datum: 25 september 2025
  • Locatie: Stadsfeestzaal Antwerpen, verdieping 2B.
  • Taal: de meeste presentaties zijn in het Nederlands. Slides in het Nederlands of Engels.

PRIJS

  • Summer bird: € 299 / ticket (exclusief service fee & btw)
  • Early bird: € 349 / ticket (exclusief service fee & btw)
  • Regulier: € 449 (exclusief service fee & btw)

TIMETABLE

12h00: Welcome @ RetailDetail
13h00: Keynotes deel 1
14h00: Break
14h30: Keynotes deel 2
15h30: Koffiebreak
16h00: Keynotes deel 3
17h00: Networking, drinks & bites

ROUTE

MET DANK AAN ONZE PARTNERS

footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN